jagärtidig^^

Hejsan!
För första gången på typ jättelänge har jag varit klar jätte tidigt!  xD jag menar, jag brukar aldrig vara klar typ 20 min i förväg innan bussen ska gå lixom? :S...
Har inte hänt så mycket, igår var det sovmorgon som var jätte nice! :D Sedan så pluggade jag en massa matte, och hoppas fortfarande på det bästa på torsdag... :P Tänkte nörda mig lite jätte mycket idag också.. :P Riktigt kul alltså.. :/


Seendu.... Dugörmighalverstförvirrad,,,Menjaggillartypdu...:]



Men solen skiner i alla fall, det känns att det börjar bli vår, och det känns riktigt bra alltså! :D För det betyder att det snart är sommar, och sommar, det betyder loooov!<3 :D Tja, okej förlåt då, men jag längtar.. :]
Och riktigt avis på Fanny som typ är/är påväg till England! :( Vill också fara ut och åka någonstans...:)


Mjau, men nu borde jag skynda mig! xD
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: lina

åååh sooooooolsken :)

jag har bara en sak att säga - jag hatar att vi har matteprov imorn. jag är taggad till 0,1^72834279362. bara så du vet ;)

2009-04-22 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback