mysochfilmbehöverjagmer?;)

Hejsan! :)
Sitter på skolan nu, och har tyska... Orkar inte, vi slutar om 25 min! :D För vi har ingen matte och ingen idrott, så det känns riktigt bra alltså! :D Ikväll blir det filmmarathon på Canalen då! ;) Hoppas att det blir ganska bra i alla fall :)
Vi hade möte och bestämde filmer, och de flesta är väl bra antar jag, eller jag vet inte för jag har inte sett på så många, men det är klart dom är bra ju!! ;D

Har inte skrivit på ett tag,,, så tänkte skriva att i tisdags så fick vi se på våra bakterie odlingar! xD Det var lite halverst intressant faktiskt, dock o så nördigt, men vad, går ju natur så ;) Jag hade dock inte lyckats odla så jätte bra, hade tagit lite från knapparna på min mobil och på ett räcke på skolan.. Blev sammanlagt inte så mycket bakterier alls, om man jämför med andra som fick jätte många ;) Fast fick en stor på knapparna på mobilen, vet inte riktigt vad det betyer men! Tänker tänka tankarna att det finns nyttiga bakterier också lixom :D
 
(Hmmm,, tänker tänka tankarna.. xD)


Har också för övrigt klippt mig om jag inte har skrivit det?
Det blev, enligt min frisör, hela 2  dm kortare, helt sjukt! xD Ofta jag hade så mycket hår.. Konstigt ;)
Men ja, jag har kvar hår xD


Nu ska jag nog fortsätta att skriva om Hamburg! Tycker att det faktiskt ser ut som en riktigt fin stad, kolla:



Även om jag inte skulle vilja bo i tyskland precis, men bo i en finare stad än skellefteå skulle ju inte vara fel, även om jag faktiskt trivs riktigt bra här :)

Men, hoppas att ni andra också får en riktigt bra Valborgs/helg. för det tänker då jag ha, med filmmarathon och en massa mys med en viss person... :]
Puss & Kram.

Och kom till Canalen! :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

Och jag som har varit i Tyskland! fast vi stannade bara i hannover :P

2009-04-30 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback