litepiggareidag:D

Hejsan! :)
Idag är det en riktigt härlig dag faktiskt!  :D
Solen skiner, snön smälter och nyss så åt jag mjukglass, så bara härligt! ;D

Hihi, just nu så sitter jag dock inne och latar mig litegranna :] Såg på Ellen´s show av någon anledning, och fåglar som dansar! xD Ser jättegulligt ut :)
Tänkte från början plugga lite, meen, jag orkar inte !xD<3
Jag är så lat... (A).. Lovet har då bara varit härligt hittils :) Varit med kompisar, myst lite, tjockat mig och sett på många filmer och 2 1/2 men- avsnitt! xD (A)

Jag har dock tänkt på en sak, som jag redan satt och "klurade" lite med Mirjam i torsdags efter fysik provet ;)
Alltså högtider, de är som inte likadana längre?.. Påsk, födelsedagar, valborgs, midsommarafton, julafton, och alla lov! För det första så är de jättekorta, och tiden går jättefort så det känns som att man inte hinner med något! :O
Sedan är det som inte samma sak?.. När man fyller år, så känns det som inte lika stort som: Wihoooo jag fyller år!!! :D eller, åtminstone så känner inte jag så längre.. :] När det är julafton, så tar inte själva julafton tio år längre, utan snarare en timme! xD Ingenting är som lika stort på något sätt egentligen..
Frågan är, är det bara jag som känner så? :P
Är det jag som har blivit mindre förväntansfull, eller är det som bara det som händer när man blir vuxnare lixom?
Hahah jag vet inte xD men känns i alla fall lite läskigt xD..


Nåja, ska gå och njuta lite mer i solen nu! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback