Jaghardebarafintiaf:)

Hejsan!:)

Jag vet inte om alla andra har haft ett bra lov, men mitt har det då verkligen inte alls varit något fel på! ;D
Åkte ju då som sagt till Vilhelmina med alla ledare på torsdags morgonen, åkte buss, först till Lycksele och sedan till Vilhelmina :) Låångt, men ändå ganska mys :)
Sedan hade vi då en del teori om lite saker här och där :) Lärde oss att prata i 4 min om sin "partner" (Sofia var min:)) Det var riktigt inressant alltså! :)
Såg många filmer, mös, grillade, badade badtunna, badade isvak (gånger 3 xD), bastade bastu och åkte skoter! :D
Haha, efter det så är jag faktiskt riktigt förvånad över att jag inte har blivit sjuk, för jag umgicks också med människor som inte var friskast i världen... Men, känner mig inte alls så sjuk! :) Dock kanske lite jätte trött, men det kanske har något att göra med att jag inte har sovit så mycket, skulle jag kunna tänka mig :]
Kom också sent hem igårkväll, så somnade inte förrän vid tolv kanske, jäääte bra! ;)<3


Idag på skolan hände en del intressanta saker också! xD På bla. fysiken så fick Mirjam "ståupp" hår, och de flesta av oss som stod och höll handen ett tag, fick en stöt i oss, för att få känna på vad en jord brytare gör typ.. xD
Hehe, det var ganska "roligt" förutom att stöten gjorde ondare än förväntat men, jag överlevde helt klart :)
Sen så har jag nästan fått klart mitt sjöhäst jobb nu, så det känns väl halvbra :) Dock vet jag inte hur matte provet kommer gå på torsdag och känns inte alls så bra :P

Menmen, ska äta nu:)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback