jagvetintevadsomhänder..:]

Hellå :)
Vet inte riktigt varför, men jag är typ jätte glad! :D Och som bara peppad på allt egentligen!
Var till och med peppad på matteprov där ett tag, vad hände där lixom? xD
Mest bara för att det skulle vara skönt att få göra bort det då men... Jo det känns faktiskt riktigt bra nu! :)
Känner mig peppad inför redovisningen om sjöhästar imårrn också ! :)
Hahah, jag får typ på glädje piller typ? xD 
Nej, okej jag ljög, jag kanske vet varför jag är glad.. :] Solen skiner rikigt härligt och fint och det känns som att det mesta går ganska bra just nu! :D

sånärkommervändningen?..


Men aja, jag är glad i alla fall, och peppad på allt, verkligen allt! Och det känns som bara så bra :)

Nej jag vet att alla andra inte alls är så peppade som jag, men jag tänker inte vara opeppad bara för att ni är det, i stället vill jag peppa er i stället! För jag vill inte vara den enda ensamma människan i världen som är glad ju.. :]
Och jag är eran vän, jag finns här för er när ni behöver mig, så sluta gömma er, och låt mig få vara med er :)
Även om jag inte lyckas smitta av min glädje, så gillar jag att umgås med er, så är det :)
Ni som tog åt er, vet vad jag menar.

Aja, ska gå och se inspelade Bones nu, och sedan pluggeliplugga lite :)
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback