andI´msohappytralalala:)

Hejsan! :)
Igår cyklade jag till stan, dock mycket tidigare än tänkt, för Stina erbjöd lunch i sin lägenhet, och det tackade jag självklart inte nej till! :D Så fick tacos och mådde allmänt gött :) 
Sedan skulle hon tyvärr träna, men då hittade jag Sanna på stan, och inte mycket länge efter det så kom också Felicia! :) 
Jag och Felicia åt glass, det var gott! Fast lite mättande ;) 
Jag fick förresten äntligen tillbaka mina solglasögon igen! xD
Jag har saknat dem litegranna, (speciellt under de mest soligaste dagarna på hela sommaren..>.<) :)


Hey, smile :) 
Nu ska jag ta tag i lite saker som jag måste göra innan skolan börjar! Bland annat läsa klart Breaking dawn (bara 600 sidor kvar? ;) ) xD Och träna! :D
Have a nice day! :)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback