gamlaminnenochnyaupptäkter:)

Finns inte så mycket att säga. Jag var ute och sprang idag! I en hel timma! Mer eller mindre.. Helt genomsvettig när jag kom hem,, och jag kände mig helt uttmattad men som ändå salig på något sätt...
Varför är jag inte ute och springer oftare?!
Jag tog också med min mp3 för att få lite musik, och jag kände inte för att förstöra min mobil med lite onödligt vatten ;)
Jag har inte fyllt på med ny musik på jag vet inte hur länge! xD Så jag återupptäckte lite vad jag gillade förut ^^
Sååå,, om vi glömmer att det är liite gammalt och så? ;) Ni har ju funderat på vad jag har lyssnat på, så nu visar jag det, även om det var ett tag sen jag lyssnade på det ;) Videon är dock lite halvkonstig också men ;)

 
Den fick mig att tänka på riktigt gamla minnen också...


Förresten, jag har kommit fram till, okej, nästan allt jag verkligen saknat..
Hur kunde jag vara så blind?!
Haha aja ;)
I morgon blir det tydligen mer sol och då mera bad! :D
Ska börja läsa min engelska bok,, det är ju trots allt bara två veckor kvar tills vi börjar nu! Lite läskigt :S
Ska se en film och slappna av lite nu :) Hoppas ni andra haft en trevlig dag!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback