let´sfacethereality.



Åh,, jag är så arg just nu!!! :O Så riktigt arg att jag snart skriker!!!
Vad håller du på med egentligen?! Vem är du?! Känner jag verkligen dig?!?!
Varför ska du alltid låta saker gå så långt hela tiden!!!!!
Nej, allting är inte ditt fel hela tiden, men du ger inte upp! Du låter bara saker gå vidare.
Rinna genom sanden..
Varför? För att det känns tryggt då och då?!
Men vet du vad?
Det är dags att du står upp för din sak, dags att du tar tag i allting nu!
Dags att komma ur din dumma bubbla och komma ut i verkligheten!
Seriöst! Jag orkar inte med overkligheten lägre!
Det funkar inte, du blir bara mer och mer ledsen när du ser, och inser hur verkligheten egentligen är.
Verkligheten suger verkligen.
Men nu är det dags att komma ut ur bubblan.
Stå upp mot verkligheten.
Ta det som det är.


Vänta,,, jag är inte sur på någon,, jag är bara sur på mig själv!.
Låt oss bara säga att jag har lite att fixa innan skolan börjar...
Det är dags..
Kram.


Kommentarer
Postat av: Niklas :)

vad är det som har hänt? talk to me

2009-08-09 @ 20:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback