jagärmycketpeppad:Dförutomskola:(;)

Hejsan! :) Såg just ett klipp från New Moon på Mirjams blogg, <-- kolla in den! :D Blev riktigt peppad på att se New moon!!:D Längtar till november nu! :) Kan man inte boka biljetter nu? xD 
Förresten så är Tylor Lautner (Jacob) såå mycket snyggare i New Moon! xD Med kortare hår alltså! ;)
Förstår inte varför alla gillar Robert Pattinson, när Tylor är riktigt mycket snyggare!!!xD :D
Visst, Robert är väl inte ful,, men Tylor klår det helt klart! xD
Meeen,,, ni får honom, så tar jag den här killen! ;D


Om ni inte tro mig... Så kolla bara in hans mage!!!! ^^ (A)
Haha, som sagt, peppad på New Moon i alla fall! :)

Hmm,,, på tal om New Moon så borde jag läsa klart Breaking Dawn, har 350 sidor kvar nu... (var inte så effektiv igår >.< Läste typ två timmar kanske? :P) Men ska vara läst klart i morgon i alla fall, då skolan börjar!!!

Läskigt :S Jag vill inte börja skolan än! Jag gillar lov:D<3

Har dock i alla fall packat ned alla böcker som jag ska ha med i morgon, så det känns ganska bra! :)

Nu måste jag bara fortsätta peppa på att skolan börjar snart ! :D (imorgon alltså.. :S)

Nåja, nu ska jag läsa, och sedan fixa lite andra grejer, sedan är jag klar inför skolan! :D:D
Bara lämpen som jag inte tagit än... Men måste få mina pengar först.. :P
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback