omexaktalltochingenting=)

Hejsan! :)
Dagen idag var inte riktigt lika god som igår, men fick i alla fall sluta ganska tidigt :) Sedan så gick jag till några trafik skolor och kollade upp lite, så snart ska jag ta och fixa det! ;) Inte alls jätte, jätte sen (A) (A)
Tittade också efter saker till mitt rum,, fast hittade inget,, eller jo jag hittade jätte fina lampor, som inte var så billiga ;)
Dock har ingen klått den riktigt snygga lampan som skulle passa perfekt till mitt rum!!!:D Men den kostade "bara" sådär 6000 kr :( Meen,, den var jäääte fin i alla fall :]
Försöker också hitta något som jag kan ha på min fondvägg, men det går inte så jätte bra direkt det heller,,,, har inte hittat något alls :/ 
Men snart ska jag i alla fall sätta upp mina målade hyllor osv på mina andra väggar! :D och snart köpa en ny tv,,, fast jag vet inte,,,, helt plötsligt ändrade jag mig igen... :] Jag kanske inte behöver en tv ändå? Jag har ju min fina feta sak?! ;D Hahha, vi får väl se;) Jag måste ju få mina pengar först!





The mobile phone in the grass! :


Fast det är inte mobil,,, vems är det då?!?! :O
TAM TAM TAM TAMM!!!!!
(tänkte bara skapa lite spänning i bloggen alltså ;), men mobilen är faktiskt någon jag känner ^^)


Jag tänkte skriva något viktigt.... Men nu glömde jag det.... XD
Aja, nu ska jag sluta skriva om ungefär ingenting ;) Och i stället kanske se en film, eller lästa The host som Emelie gav mig idag!! :D Får se vad det blir ;) Är för övrigt jätte godissugen... Men får vänta tills nästa helg helt enkelt! :D<3
Kram :)






Helt plösligt kändes allt så mycket lättare,,, se, det var inte så svårt! :):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback