ådevaengångenapasombarasattågapa..

Jag har insett att min senaste kyss: var en början på slutet, som kanske ändå inte blev så dåligt..
Jag pratar: när jag har något att förmedla .
Jag avskyr när folk: inte har respekt för andra människors känslor. 
Jag avskyr när folk frågar: är du kort? xP
Min(a) bästa vän(ner) är: de vackraste av alla.
Min första vän heter: Erik, som jag minns.
Kärlek är: vad man gör det till.
När jag borstar tänderna: blir de renare, förhoppningvis.
När jag lagar mat: gör jag mitt bästa :)
Jag är rädd för: bli vuxen, gammal, död.(sammanhanget alltså)
Den värsta känslan är:  hat.
Den bästa känslan är: när man är lycklig för exakt inget. 
Jag är bäst på: att finnas där..?
Jag är sämst på: att veta vad jag vill.
Om jag va ett djur skulle jag vara: en tiger!
Min mobiltelefon är: inte något jag vill lämna ifrån mig
Innan jag går och lägger mig: brukar jag ha lite ångest över allt jag inte hann med..
När jag vaknar på morgonen: tänker jag oftast; en halvtimme kvar, värt :(
Just nu tänker jag på att: jag är väldigt pissnödig... xD
Bebisar är: fantastiska, när de inte skriker sönder, eller kräks? xD
Idag ska(har) jag: varit på vitbergs med Stinaw
I kväll ska jag: sortera, vad ska jag spara, vad ska jag inte?
I morgon kommer jag: göra allt som jag inte hann med idag :]
Jag vill verkligen vara: ingen annan än mig själv.


Jag har tänkt ut många inlägg, men just nu är jag bara tröttast i hela världen och har en del att fixa med. Så ledsen för den dåliga uppdateringen ;)
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback