SomethingsIdid,somthingsIdidn´t

Såg en lista på Sofias blogg om vad man gjort på sommarlovet 09..... kände att jag trots allt är lite trött på listor, så tänkte bara göra en själv! :D
(Med lite inspiration från den förra.)




Sommarlovet 09 har jag:

-> Badat/solat i Boviken :)
->Jobbat (on the Tuvagård! )
->Skaffat nya vänner ! :D
-> Skrattat!!! :D
->Varit i Piteå,Umeå & Rålund! xD
->Shoppat, :]
-> Bakat/ätit en massa gott! :D
->Sovit med någon.
-> Sovit väldigt lite.
->Sovit mer än 12 timmar! xD
->Gråtit.
-> Saknat någon.
->Varit med en massa vänner :)
-> Haft filmkvällar :D
-> Sett en massa tv.
->Pratat med en främling hela natten lång. :)
-> Läst en bokserie, två gånger! (A)
-> Lyssnat en massa på musik! (inte något jag gör allt för ofta.. ;))
-> Tränat! (Faktiskt!!)
->Sett på bio
->Gjort något olagligt (ehrmm....)
->Haft magsjuka.. :(
->Fått mitt rum omrenoverat :)
-> Bestämt en massa saker.
-> Återupptäckt! :)
->Upptäckt massor med nya saker! :D


Then you´ll know . =)



Har lite att göra :]
Idag har jag också varit i piteå! xD
Plockade en massa vinbär, hälsade sedan på världens finaste och väldigt lilla hunden! ;) Leo! En riktigt fin berne senner, den kan tydligen också stavas berner senne,,, ?xD (vet inte varför de delar det? blir konstigt.. XD)
Började läsa The host, kom på att det inte alls var den boken som jag tänkte,,, men den är ganska bra ändå :)
Ska se film nu :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Stina

haha varit i Rålund, status ;D

2009-08-23 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback