Heyyhisisme.

Jag har lite och göra,, och orkar inte göra matte,, så det blev en tråkig lista... I´m sorry :]



Vad heter du?
Emelie Grabbe
Vilket år och datum är du född? 11 april -92
Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? nope :)
Gjort nåt du ångrar? Börjat skolan? ;) Nej :)
Är du blyg? Jao..
Vilken årstid gillar du mest? Alltså,, sommar är underbar,, men vinter är inte så dum! :D
Favoritdjur? Hundar! :D Och min kissekatt :]
Vad består din garderob av? Kläder, skor och lite andra konstiga saker ;)
Hur mycket pengar har du varje månad? 300 eller mer.
Vad köpte du senast? Mjukglass ;)
Den bästa filmen? Jag vet inte riktigt,, :) Förutom snowboddies! ;D
Vad är klockan just nu? 11.58
Har du åkt moped någon gång? Ja, men jag kör oftast :)
Är du mörkrädd? Nej inte direkt :)
Vart skulle du helst vilja ha piercing? I naveln i då fall :)
Saft eller alkohol? Saft! :D
Största svaghet?
Röker du? Nej
Bästa bok? Det finns för många böcker alltså... !xD
Blivit rånad? Nej, tack gode gud.. :)
Humör just nu? Tröttpigg? ;)
Vilka internetsidor besöker du varje dag? Ehe,,, facebook, en massa bloggar och apberget :P
Vad slösar du mest pengar på? Kläder, fika/godis/glass ;)
Kan man vara vän med sitt ex? En av dem ser jag som min bästa vän, så mitt svar är nog ja! ;D
Favoritchoklad? Marabou orginal! :D
Varit kär i en kändis? Nja, kär? Men vissa ögongodis gillas ^^
Har du lätt för att kunna lita på folk? Tyvärr inte, men det går lättare nu är förr...
Är du lycklig? För det mesta nu faktiskt :)
Använder du smink? Mjau :)
Hur ofta motionerar du? Mindre än jag borde,, men snart drar handbollssäsongen igång! :D
Vad har du för drömmar? Leva livet så bra som möjligt! :)
Blivit tagen/hämtad av polis? Nejdu.
Blivit förföljd? Hmm,, tror inte de? xD
Hur svarar du i hemtelefonen? ja hej det är Emelie (vet inte vars ja:et har kommit ifrån men? xD)
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?!
Ringer det mycket till dig? Mittemellan antar jag?
Ringer du mycket? Nej det skulle jag nog inte påstå..
Vem ringde du senast? Stiinaw :)
Hur mycket pengar har du? Jag får snart min lön :D
Antal timmar sömn inatt? Typ 7-8 timmar? :P
Sover du ensam i natt? Ja.
Vem sov du hos senast? Stiinaw :)
Vem sov hos dig senast? Stiinaw ;)
Vem vet mest om dig? Hm, vicke.
Vem vet du mest om? Oj,,, vicke där också tror jag? xD
Vad ser du fram emot? Nästa sommar! :D Danmark! :D
Vad vill du just nu? Se en film, och bara ÄLSKA den! xD
Vem längtar du mest efter? Finns så många, så mycket:)
Vem vill du helst slippa? Mr. Plugga matte :(
Vem stör du dig på? Lillasyster nr.1 :P
Vem vill du sova bredvid inatt? Someone? :]
Vilken årstid är det nu? Höst...:(
Anser du dig själv snygg? Snygg? nej..
Har du varit kär? Ja?
Är du en bra partner? Jag är inte sämst tror jag i alla fall? xD
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jodå :)
Vad åt du senast? Glass! xD
Är du polare med grannarna? Polare och polare vet jag inte, men prata med dem kan jag! :D De är lixom lite äldre än jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback