Znark?

Hejhej :)
Vet inte riktigt vad som hände igår, men i alla fall så somnade jag vid halv ett, ett någon gång :S 
Jag gick dock och lade mig elva... Men att stiga upp på mogonen var inte det roligaste! Sedan var jag mest bara trött hela dagen.. Jätte jobbigt.. Är fortfarande liiite trött,, så detta kommer nog inte bli det roligaste inlägget ;) (för jag är övertrött på fel sätt >.<) 
I alla fall så vet jag inte varför, men min kropp säger; WHIO, komigen nu! Vi kan lätt springa 2 mil idag för tusan!!!!
Medans mitt huvud säger; ZZzzzzzz...
Det är inte alls så bra kombination :( För jag kommer inte kunna gå ut och träna, för mitt huvud är för trött, och jag kommer inte heller ha det så enkelt att somna.... Haha så ovärd:P

Nåja, skolan var ganska bra idag ändå,, eller vi slutade tidigt, och det känns bra! xD Men annars vet jag inte... Hehee,,, jag är trött, och borde inte skriva inlägg, förlåt :( 


I morgon blir det ingen sovmorgon heller,,, men förhoppningsvis är jag piggare... Det är Pedagogisk ledarskap som gäller i morgon! :D Villket påminner mig om att jag har ingen aning om vars jag ska gå...:S Great! Får hitta Elmer nånstans,, han vet ju typ allt? :] :D 
Ska ha idrott, och jag har ingen idrottsväska!! :S
Sen slutar jag tio i fyra..... Känns som att det kommer bli en jättebra morgon idag? :( 


Eh,,, slut på ovärt inlägg nu? :P
Blir NCIS i kväll i alla fall! Men finns på msn om ni vill höra av er :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Elmer

Haha, antar att vi ses imorrn då? :p

2009-08-25 @ 20:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback