2;aadvent:).

Hejsan! :)
Dålig uppdatering jag vet!
Men i fredags var jag på stan hela tiden efter skolan och försökte hitta julklappar, sedan så drog jag till Viktor och sov över där,, eller sov och sov,,, hans säng var inte så mjuk.. :( <3.
Så på lördagen var det inte så många knop som blev gjorda för min del! xD.

Medans har min mamma bakat för fullt i alla fall, alla sjuttioelva sorter som man vill ha till julen! Men här klagas det inte, utan kakor ingen jul! ;D<3.

Själv ska jag plugga kemi och sedan baka lite negerbollar, tycker det låter som en perfekt söndag! :D<3.



NÅGON SOM HAR TIPS PÅ JULKLAPPAR?!?!? :S
Det enda jag hittar är ljus-grejer, och det ger jag alltid bort så.. >.<
Kram :)

Kommentarer
Postat av: viktoR!

sluta mobba min säng :]

2009-12-06 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback