Pusselbitar.

Ibland sitter jag här och funderar på vad jag egentligen ska skriva,, ska jag skriva om hela min ofantligt o-roliga dag, eller bara skriva en dikt eller något annat som ingen annan än jag ändå förstår varför jag skriver dem?
Och glömde jag nämna att när jag ändå skriver något så blir det jätte dåligt, även om jag hade en jättefin poäng från början! Suuucks!

Jag vet inte varför jag skriver en blogg egentligen, kanske mest för att få ut en massa saker ur mig, men vore det inte bättre att skriva en dagbok? xD Jo det vore det verkligen.. Menmen, här sitter jag i stället och undrar varför jag skriver en blogg engentligen? xD


Just nu har jag lust att jämföra mitt liv som ett pussel, och alla pusselbitar är på helt fel plats. Jag försöker få dem att hamna rätt, men hur ska jag kunna lyckas med det?... Så under lovet ska jag i alla fall sätta mig och ta tag i mitt pussel, och sedan ta och bara slappa, ha det gött och verkligen inte plugga alls!.
Det är något som verkligen behövs just nu..

Nej okej, jag har inget intressant att berätta om, men i morgon så har jag engelska redovisning, och jag är JÄTTE NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För övrigt fick jag vg på kemiprovet, så emelie är JÄTTENÖJD!!!!!!!!!!!!!! ;D;D;D;D;D.

Det var typ det? :) Försöker att göra av med allt plugg innan lovet, så slipper jag det på lovet! :)
Ska försöka ringa friskvårds och skaffa mig ett gym-kort också, helt plötsligt kände jag mig ganska peppad:)

Förhoppningsvis vill alla pusselbitar i mitt pussel falla tillbaka på plats under lovet...<3.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul att du VG på kemiprovet : )

2009-12-16 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback