Dagenspositivaochnegativa:)

Hejsan!:)
Att få höra att jag fick vg på det senaste provet var ungefär den gladaste stunden för mig idag!!:D:D:D<3
Riktigt glad blev jag! :]<3

Härta på den! :D


Detta behövdes också verkligen då min älskade mobil inte hade laddats ett skit när jag tog ut den ur laddaren i morse! (hedde in den i går kväll alltså..) Har känt mig jätte låst hela dagen!! Inte kul på något sätt.. :(
Så rusade till Claes olsson för att köpa en ny laddare! <3
Sedan hade tydligen Stefan snott min fungerande laddaren, och gett mig hans icke fungerande!!! :O

Så nu laddas min mobil i alla fall, dock var det inte bara laddarens fel, utan min mobil är lite glapp också men.. Så länge den kan laddas så är jag nöjd! Fast borde nog fundera på att köpa en ny... :/

Haha, det var dagens roligaste och dagens I-lands problem alltså! ;)
Resten av kvällen kommer att spenderas framför engelskaboken och sedan blir det kemiboken som gäller då! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: lina

grattis!!

2009-12-04 @ 20:26:22
URL: http://liiinasss.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: ahahha låter väldigt härligt!:)

2009-12-05 @ 20:00:18
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback