Fjärdeadvent.



Dagen började med att fånga in katten för att han sedan skulle få sin efterlängtade dusch,, ren och fin blev han, även om han själv inte var så förtjust kanske men !

Fjärde advent betyde att det snart är julafton, mycket snart! Som tur är har jag bara en julklapp kvar att köpa, eller en halv som jag säger, mest bara för att mamma ska bli förvirrad... :)
Dock har jag också en extra julklapp, som jag inte riktigt vet varför jag köpte från början... (Ibland köper jag saker och tänker att den skulle vara fin till den och den! Sen har jag ingen aning om vem den var till från i början, och just nu har jag köpt till alla, så nu sitter jag här med en extra julklapp!)
Tror jag vet vem som jag ska ge den till, fast det blir nog postlåde-besök, annars skulle den nog inte ta emot den.. :)


Känns som om man borde vara glad nu.. Känns som att man borde ha jättebra julkänsla, vilja hoppa av glädje.
Nej,, allt det där försvann nog någonstans,, och jag orkar inte...

Önskar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback