hejkomochhjälpmig?xd

Hejsan! :)
Idag och resten av hela halva veckan är det kemiplugg som gäller! Alltså kemiprov på torsdag, från 8.30-10.00! :S Känns som att kemi verkligen inte är mitt starkaste ämne, och lära sig allting på nytt på bara några dagar, det är omöligt... Tur då att jag kan litegrann av vad jag gör egentligen iaf! xD


Egentligen så är jag egentligen så skoltrött att det inte är sant... Mitt huvud är tungt, och att min mage inte heller vill samarbete på den oonda sidan gör det väl inte bättre.. Tar verkligen i att sätta sig framför böckerna och plugga, men jag gör det för att det är 1 vecka och 4 dagar kvar till jullovet. Känns FANTASTISKT skönt! :D<3
Och det enda provet som vi har innan dess är kemiprovet! :D Sedan har vi inget mer! :D<3


Men skulle ge vad som hellst för lov nu,<3.



Har dock fortfarande ingen aning vad jag ska köpa till folk i julklapp! :S
INGEN SOM HAR NÅGOT TIPS?!


Nej, nu dör batteriet på datorn snart, och kemiplugget borde göras!
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback