Intesåmktattgöra:P

Hejsan! :)
Måste få erkänna att jag inte riktigt gillar mellandagarna.. Är inte så jättebra att hitta på något själv när inte så många andra har tid att umgås och jag inte heller känner mig friskast i världen! xD (och i år kan jag inte ens ta mig till stan typ.. :P).
Visst det finns jättefina reor ute på stan! Men för det första måste man ta sig dit, och sedan kriga med en massa människor som också är där.. :S
Nej, jag har sparat mina pengar till Umeå i stället :) Och dit ska jag i morgon!
Så då kan jag tvinga pappa att göra en massa saker med mig ^^ (+shopping då :] )
Sedan när jag kommer hem, då kommer jag nog ha alldeles för mycket att göra i stället! xD

Nej, nu ska jag nog ta och se lite gossip :)
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback