Jagbaraönskardetvoretvärtom.

Idag har det spenderats lite tid på stan! Jag hittade den andra halvan av min julklapp åt mamma, och tyvärr så hittade jag lite för mycket saker åt mig själv också! :S Det sved liite i plånboken, inte för att jag blev jättefattig kanske, men mindre "rik"? >.< !

Sen vare lite pinsamt då jag hörde att,, ni vet, en RIKTIGT gammal nokia låt som typ gamlingar har numera, för att de inte vet hur man ändrar låt på mobilen? xD Tyckte att det var roligt för att det var inte så många gamla runt omkring mig?.. Helt plötsligt kände jag att det faktiskt var min ficka det vibbade i, och självklart var det ju min mobil som lät! xD Min mobil gillar nämligen inte att tappas i golvet längre.. så den måste ha bytt tillbaka till orginal-melodin i sällett för den jag trodde det skulle vara... >.<




Sedan slog jag även in mammas presenter, jättefint! Men sedan kom jag på att jag hade glömt ta bort prislapparna! :( Haha vad händer med mig? xD
I alla fall så är jag HELT klart med julklapparna nu! :)<3

I morgon blir det tydligen stan igen, men denna gång för att umgås med EmelieM! :D (alltså inte med mig själv?)
Peppar på den! :)

Men nu kommer Sofia hit när som hellst! Så måste sluta nu!^^
Kram:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback