Jagtrorattjagintevet.

Hejsan! :)
Befinner mig som tidigare skrivet i Umeå just nu! Här händer det väl kanske inte så jätte mycket? xD
Idag var vi först och handlade på coop, vilket betydde mindre stan för mig, men det var väl helt okej då jag hann med att köpa en snygg t-skirt ändå!;)
Smarta någon som köper ovarma kläder mitt i vintern i 15 minus? Ja det är nog jag :S

Betyder dock inte att jag gillar snön något mindre! Nej jag får fortfarande ha en massa andra roligt som man kan få göra på vintern!:D
Och med tanke på vad som ska spenderas på Stadium här någon dag med mitt mycket fina presentkort som jag bland annat fick av pappa, så kommer jag att vara riktigt nöjd! :)

Nu, film eller något! :)


Hatar att bli påmind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback