Lättnaden.Lättnaden.

Hejsan!:)
ÄNTLIGEN är kemi A avslutad! :D Känns otroligt skönt! ;D
Även om jag sov ca. 3 timmar inatt och det kanske då inte gick superbra på provet, så är jag ändå ganska nöjd faktiskt! :) <3.

Efter detta så hade vi först fysik, sedan skulle det väl egentligen bli titanic med tjejerna i klassen, men jag hade en massa ärenden på stan och så vidare, så jag hoppade över gråtandet och en anledning till att bli trött!xD
(Jag har faktiskt trots min totala sömnbrist de senaste dagarna faktiskt varit väldigt pigg idag! :S)

Så belönade mig själv med att bland annat lämna tillbaka mina ihåliga/blöta skor, och i stället köpa nya, mycket finare skor! :D<3
Även julklappar inhandlades där någonstans däremellan^^

Saknar dej gumz:]<3


Ikväll blir det i alla fall engelskaplugg och någon film att somna till tror jag! :)
Helt okej faktiskt, helt okej :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback