snösnöstråålandesnö:]

Hejsan! :)



UNDERBARASTE synen någonsin då jag såg ut genom fönstret i morse och såg att det var en dess snö ute! :D<3
En perfekt början på december, tycker i alla fall jag! :D<3
Sedan att snö betyder kyla, det är väl en helt annan grej, man vänjer sig ju! :$<3.
Tänk! Snart får jag åka snowboard igen, så himla roligt! Även om jag kanske inte är den bästa på det, men det är ändå vinterns roligaste grej! :]<3
Och julklapparna förstås! ;)

Aja, nu är det att plugga till min engelska redovisning som gäller!:) Känns som att det kommer gå bajs! :S
Annars har jag sovmorgon till 11.20 då jag och Emelie ska gå och ha en intervju med försäkringskassans chef (uppgift från ped.) ! ;D<3 Det gillas!
Kram:)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

såklart du ska få:)<3

2009-12-01 @ 17:31:37
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback