cutiepie:]



Hejsan! :D
I dag har jag varit väldigt duktig! :D Följde med mamma och kollade på tapeter, och hittade några jätte snygga!! :O Så dem ska senare inhandlas och sättas upp på mitt rum! :D Ska också komma på vad mer jag vill ha till mitt rum för något fint... Vill typ ha en ny tv :/ Fast vill egentligen ha ett nytt rum! xD För mitt rum är som lite oplanerat eller vad jag ska säga? >,< Och det går inte att ändra så mycket i det.. Vill typ flytta på saker,, men vet inte vars jag skulle flytta dem då? xD
Nåja, får försöka fixa det där så jag blir nöjd;) Ska i alla fall få upp de riktigt snygga tapeterna först! :D Det blev nästan precis som jag tänkt mig! :O Nog för att fondväggen inte har något rött i sig, men det blir nog snyggt ändå tror jag! :D
Ni ska få se resultatet senare ;)

Sedan åkte jag också in till stan, till banken och fixade med mitt kort! :D Så snart ska jag få ett nytt i postlådan! :)
Så idag är jag allmänt nöjd! ^^ (än så länge)

Ska också svara på frågorna sedan! ;) Ni får gärna skriva mer frågor, jag tar emot! :D^^
Ska dra mig vidare och se film, i morgon blir det jobb och sedan se på bio med Sofia förhopningsvis! :D
Grattis på 18-års dagen, åter igen förresten sötnos! :*
Kram.

Kommentarer
Postat av: Stina

Va duktig du är ;)

2009-07-11 @ 12:43:36
Postat av: Stina

Va duktig du är ;)

2009-07-11 @ 12:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback