heisinthetown;)



Tomas Ledin är i Skellefteå! ;D Alltså på Stadsfesten i Skellefteå, just nu, i denna tid? Eller kanske har spelat in tidigare.. Ser i alla fall på 4an då de visar det i alla fall :] För jag är lite för snål för stadsfesten alltså..>.< Nej, men om det skulle kännas värt att åka på den, så skulle jag verkligen det! :) Men nu känns det inte så värt, förutom att Tomas Ledin är bra. men nu kan man ju se det på tv så ^^
Hihi, han är lite småsöt faktiskt,, stod och sjöng gratis(?) på en tunnelbana! :O Det är riktigt gulligt^^ Och gillar hans låtar litegranna, han är inte dålig i alla fall :)
Han kan sin grej helt enkelt :)
Inte ett moln så längt ögat kan nå! ;)
Sommaren är kort...
Ta inte slut! :D
Och nej, jag lyssnar inte på Tomas Ledin 24/7. Men han är helt okej!
Sedan var jag ju på förra årets Stadsfest! ;D (A) Det var skoj! :)
Jag vill kasta ägg på Johan Palm!! (A)
Kram.



Vav hände med att någon random ringde mig just då under den halvtimme jag hade stängt av ljudet helt,, då ingen ringt mig på hur länge som hellst? Random.. >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback