jagärliteröttochutmattad..:)

Hejsan! :)
Som sagt så vet jag inte riktigt hur mycket jag kommer hinna skriva under den tiden som jag jobbar, eftersom jag jobbar de sämsta tiden som finns ungefär^^
Men jobbet går bra faktiskt! :D Fast jag har fortfarande jätte ont i mina fötter! :( Inte det bästaste..
Idag har jag också bakat i sinne! Bakat 4 kladdkakor (varav 2 jag bara gjorde hälften av kanske, men ändå) och 2 daimkakor.. I långpannor alltså!  Det är ganska mycket! Sedan har jag där emellan gjort en massa toast och serverat en massa fika osv.. Vet inte riktigt hur jag lyckades med det? xD
Det har varit ganska hektisk dag i alla fall, speciellt när en hel hög kom och alla skulle ha toast! :O Så fick göra en massa nya för att de vi hade räckte inte! :S Tydligen så var detta också bara ett "smakprov" av alla gäster som vi kommer att få på hela veckan.. Så det kommer bli en hektisk vecka låter det som :S



Känner mig riktigt nöjd över att jag har cyklat till jobbet, nästan varje dag! :D
Förutom de två senaste dagarna >.< Men det var mest för att jag var tvungen igår, för att jag skulle kunna få sova något eftersom jag skulle kliva upp tidigt och börja jobba, men då var jag lite mycket seg, så att jag var tvungen att ta moppen för att hinna till jobbet...
Men i morgon blir det cykel! :D Jobbar kväll i morgon.. Och det är musik-café, kom gärna och fika/titta om ni vill! ;D
Aja, ska se en film nu, sedan sova :) Ska försöka klämma in ett inlägg i morgon innan jag åker på jobbet, får se om jag är pigg eller inte :)
Har förresten svarat på alla frågor nu! :D De finns längre ned om ni vill kolla på svaren :)
Puss&Kram:)

Kommentarer
Postat av: Niklas :)

920411! omg hur visste du det xD

2009-07-14 @ 19:08:55
Postat av: IDA

Hejj, vad gör du :)? besök gärna min blogg!

2009-07-14 @ 19:59:05
URL: http://stawii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback