jaghållerpåattavlida:S

från tjuvlyssnat.se

ICA, Jönköping

En man ∼30 står i kön. Kassörskan ∼30 registrerar hans matvaror och säger priset att betala.
Mannen: Kan man ta ut pengar också?
Kassörskan: Ja det heter ju bank å mat!
Mannen verkar inte förstå skämtet, medan fnissningar hörs i kön.



Man är inte pigg när man tycker att "nämen cykelnyckeln, den borde väl passa i detta låset? (försöker stoppa in den i garaget,,) Min cykelnyckel är alltså rund, det är inte husnyckeln..

Idag när vi slutade har det varit 355 besökare, och säkert en tredjedel av dem skulle ha toasten...:P Jag har hackat all möjlig sallad som går att hacka idag, i sinne! Spungit upp och ned för den hemska trappen, det är inte bara mina fötter
som är heldöda, udan mina ben också. Sedan var det varmt idag också, det gjorde det inge ett dugg bättre! Hållit på att svettas ihjäl, och sedan jätte törstig.. Kuul det är att cykla hem då? >.<
Nej, seriöst, jag håller på att avlida, två dagar kvar, och vad händer då, om inte trästocks?!
Seriöst..

Så! Jag säger att nu ska jag ta och sova i alla fall! Godnatt mina vänner!
Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback