stressadutananledningmenlivetärbraändå;D

Hejsan! :D
Måste påstå att efter en dags jobb, då jag stigit upp tidigt, så känns detta som en bra rubrik:


Hah;) åt sådana för övrigt till lunch xD Fast de sög, för att potatismoset ville typ aldrig bli varmt :( Så inte så mysigt :P
Känner mig jättestressad just nu.. Vet inte varfär, för det är typ en och en halv timme kvar innnan jag ska cykla iväg till stan med Sofia och sedan se på bio :D Det blir nog riktigt bra ;)
Men har varit lite stressad hela dagen, mest för att jag klev upp en timme innan jag skulle vara på jobbet, och det tog typ en halvtimme att göra de dumma varma mackorna som jag ville ha till frukost! >.<
Så fick sedan slänga i mig dem, och skynda packa allting på tio min typ. Sedan tog också smarta jag cykeln, så det gick precis inte det snabbaste ;):P Menmen, jag hann i tid! :D

Det känns nästan roligare att öppna, för tiden går mycket fortare av någon anledning! :) Och stängning tar mycket längre tid och är nästan bara jobbigt >.< Men det funkar båda två :) Fast det är roligare att öppna, för då får man sluta tidigare, och kan också hinna göra något efter jobbet! :D Inte precis samma sak då man är hemma vid tio.. :/
Har också jätteont i fötterna... Mest hälarna av någon anledning :O Vet inte, går kanske mest på hälarna? xD


Stekte en jättefin hamburgare när jag kom hem också^^ Fast den blev liite bränd :]
Hehe, mest kanske för att jag inte har lärt mig den speciella konsten att vrida ned spisen litegranna efter ett tag (A)
Fast kommer ihåg det ibland ;) Och idag är jag jätte disträ,, vet inte riktigt vad jag håller på med alls ibland? xD
Har många gånger sökt efter saker, men sedan efter ett tag har jag glömt bort vad jag söker helt enkelt, så då blir jag stående "hmm... vad skulle jag söka efter nu egentligen?" Sedan är det bara att börja om från början! >.<
Aja, ska försöka svara på mina frågor nu :) Får se om jag hinner, för måste hinna med lite annat först också, innan jag ska cykla iväg till bion! :D
Hoppas ni andra haft en trevlig dag, och får en mycket trevlig kväll! :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej, tycker du att min blogg är bra? Rösta i så fall mig som veckans blogg här http://ctiinaa.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-rosta.html Jag skulle bli superduperGLAD och du får en länkning hos mig när tävligen är slut.



Jag tycker din blogg är riktigt bra och undrar därför vad du tycker om min.



Gå in och rösta och skriv sedan en kommentar!

TACK I FÖRHAND

KRAM

2009-07-12 @ 23:51:44
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback