Nuvilljagniskafråga!! :)

Hejsan! :D
Blev som sagt inge stan idag, får bli i morgon i stället helt enkelt! :D
Tråkigt att det ösregnar! :(:(

Men!! Vet ni vad jag tänkte nu? Jag tänkte att alla ska fråga så mycket som de vill veta!! :D
Ni får jätte jätte gärna fråga sådant som ni undrar vad jag har för åsikter i olika saker och ting? :)

Men sedan får ni också fråga allt möjligt ni vill veta om mig?! :)
Ni får fråga precis vad som hellst! Så det är bara att fråga på! :)
Ni får också vara anonyma om ni vill, jag bryr mig inte,, jag vet att ni besöker och jag vet att ni läser, så fråga på nu!! :O
Annars blir Grabbe inge glad :( Och då får ni bara läsa tråkiga saker? xD
Så fråga på nu!! Miljoner med frågor tack?! :D
Ska sedan svara så gott som jag kan! :)



(Ja jag menade just dig! Så fråga på en massa om allt nu!:) )
Samma person får alltså självklart fråga hur många frågor som den vill! :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: , viktor

Menar du verkligen just mig? (A)

Är mitt hår snyggt just nu lr borde jag tvätta det?=O

Hur många fingrar håller jag upp?

Om du var tvungen att bo med en hippie, skulle du sno hans hasch-stash?

Varför regnar det ute? :(

What did you find? ;)

Är det ngn speciell låt som du älskar xtraxtra mkt just nu?

Vars har jag fått en Arn-penna ifrån?!

Vad är dina känslor över michael jacksons död?

Vilken är den bästa filmen du sett den senaste månaden?

Vilket ord/fras missbrukar du mest ?

Vad gör du?;)

Hur många ggr har du tittat på någon och undrat hur dess huvud skulle se ut på en påle? =S http://www.youtube.com/watch?v=2ks9MJZm1Lk

Är du nöjd nu, att du fick några frågor? ;)

2009-07-09 @ 21:01:22
Postat av: mimmi

tycker du mest om hårkokta- eller löskokta ägg?

varförvillduviskafråga?

regnar det ute?

har du en egen flaggstång?

hur gammal är barak obama?

vilken husnummer bor jag på?

det här är ingen fråga?

du är söt? vänta... det är ingen fråga! <3

2009-07-09 @ 21:15:38
Postat av: Benn

1. What question should I ask?

2. What's the answer to this question?

3. Is the Earth Jigglypuff pink?

4. 7

5. Isn't this the 8th question?

6. How do you spell?

7. What is retwaq?

2009-07-09 @ 21:26:42
Postat av: emma

Inte mkt alls fixar med bloggen och så =) du då?

2009-07-09 @ 21:27:56
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* här har vi haft regn ! :) tack :D

2009-07-09 @ 23:24:41
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Vickyyy

Varför är du så söt??

varför är solen gul?

hur gammal är du?

varför finns det finska människor?

Varför är sverige avlångt??

varför är cola så gott?

räcker det med frågor nu?

haha lite såhär "vickyfrågor" då duvet såhär onödiga frågor xD

2009-07-10 @ 17:31:53
Postat av: Niklas :)

vad ska jag fråga?

Gillar du att bada?

vad har du för favo färg?

vem är bäst i världen?

suger mina frågor xD?

är du kär i nån just nu?

gillar du röd håriga eller blonda?

singel?

jag tänker på ett nummer mellan 1 och 1 000 000 vilket är det ;)?

när kommer jorden gå under?

kan du dansa?

sko storlek?

gillar du att få blommor? vilken slags blomma?



kanske kommer på mer sen hoppas dom duger xD // MVH nicke puss och kram :)

2009-07-10 @ 18:24:58
Postat av: Anonyn

Berätta allting om din katt typ?! :D (A)

2009-07-10 @ 20:38:11
Postat av: Anonym

Varför är det tråkigt att de ösregnar? ;)

2009-07-11 @ 12:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback