Havinganicetime?..:)

Hejsan! :D
Dålig uppdatering för jag åkte som sagt till Umeå stad igår ;) Med Stina! :D Vi gick på stan, hade allmänt roligt, kom hem till pappa, åt, gick ut och sökte upp en Statoil-mack (och fiolosoferade lite där emellan ;)) såg film och hade trevligt :) 
Sen blev det stan idag också! xD Vi gick på Lagerhaus för andra gången och så märkte vi att hennes buss gick om fem minuter.. så den bussen hinner vi nog inte med! xD Så fortsatte att gå där i en timme och fortsatte att bli överförtjust över lite allt möjligt ;) Ni ska få se några av sakerna som jag köpte senare om ni har tur! :)  
Och Stina köpte en massa saker till sin lägenhet! ^^
Sen har jag och Stina bestämt att vi ska starta en inrednings- firma alltså! ;)
Den ska heta Emelina eller Emtina, (emina?)- inredning ;) Och våran slogan ska vara:Liten inredning av stor betydelse!
Det kan ju inte alls bli något annat än suoer bra?!;)

SötStiina!<3 :*
Tack för två underbara dagar vännen, det var underbart, och jag blev också mycket mer peppad på att åka till Umeå överhuvudtaget.. :]

För övrigt så köpte jag som sagt lite på Lagerhaus, fast det mesta var presenter och sådant! :) Jag vet också vad jag ska köpa till Stina som inflyttnings present! ;) Annars har jag köpt lite kläder, så Stefan kommer säkert att säga "men har du köpt mer kläder nu igen! Har du inte redan tillräckligt?:O " eller något liknande xD
Har också köpt två riktigt bra block! Ett matte-häfte och ett Svenska/Engelska häften! De var bara så bra så jag kunde inte låta bli att köpa dem!^^ (hmm, låter jag som en shopaholic nu?) Men ni skulle förstå när ni ser dem ;)
Och två pennor! :)


Lite ledsamt att jag inte fick vara med Stiinaw längre men :( Jag klarar mig nog ändå kanske?^^
(Lite sadfejs för att ingen av pappas grannar har lust att dela med sig internet utan säkerhets-funktioner :( Men jag kan se film i alla fall! :))
Ikväll ska vi äta middag på någon resurang ute tydligen :) Låter intressant må jag säga! Sedan ska jag nog se film eller något ikväll tror jag :) He bli najs!
I morgon blir det farmor också, så ska tigga om lite hallonsylt då, eller åtminstone hennes jättefina recept ^^
Hoppas ni har det trevligt!:)
Kram.

Kommentarer
Postat av: Stina

Gammal bild :] Skojj i umeå, måste göras om ;)

Är ja fortfarande skyldig dej 15 spänn? (A)

2009-07-28 @ 20:45:38
Postat av: Mamsen

Ja du och dina kläder. Hittade mer kläder som jag nu tvättat när jag tömde ditt rum.

2009-07-29 @ 12:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback