Medmångafinaminnenärlivetunderbart:)

Hejsan! :D
Tog just en mycket uppfriskande dusch, det var mycket härligt! :D
Idag har jag mest varit ute i solen, och för det mesta läst.. :] Eller, ärligt så satt jag mer i skuggan, och höll på att dö ändå, så var ganska nöjd ! xD Sedan blev också kvällens planer ändrade.. Men det blir nog bra ändå :)
Såå,, ingen mer magsjuka hoppas jag på! :D För i morgon hade jag i alla fall tänkt att fixa med mitt bankkort, köpa en present till någon hemlig söt person som fyller 18 år snart kanske:] (A), vara med Alexander och fika en lite också! :) Så det blir nog riktigt trevligt tror jag! :D Sedan är kvällens planer att äta glass!:D<3



Kollade igenom min almenacka litegrann nyss... Och jag började om från början..
Tänkte på första skoldagen! :O Det var riktigt spännande!^^ Vi satt där i Midgård och alla tittade runt omkring.. Jag var ganska glad över Natalies undesökningar, och att vi också skulle hamna i samma klass! :) Så jag satt brevid henne, och de ropade upp oss eftersom.. =) Sedan fick vi föjla med två skumma typer till ett klassrum! ;) xD (Okej, Jalle är skum iaf.. ;) ) De babblade en massa och vi fick en massa papper,, till och med en karta som vi kunde använda! xD 
Sedan skulle  vi lära känna varandra,, vi fick uppgiften att rita av varandra,, men vi fick inte kolla på papperet, utan vi var tvugna att titta den andra i ögonen! Haha, jag tyckte det var jättejobbigt, för jag ville inte titta in i någons ögon,, och bara vara tyst, men det var svårt att prata och koncentrera sig på att det inte skulle bli en boll i ena hörnet och lite hår i andra hörnet (vilket det nog blev ändå! xD) Så det blev mycket ehh,, jaa... ?xD Förstår om människor trodde att jag inte var fullständigt normal alltså ;) (A)

Sedan tyckte jag också lite synd om Vidar, för när vi skulle ta kort med namnskyltar, så var han tvungen att "sänka" sig ned.. för att vi båda skulle vara med på kortet typ! xD
Minns tredje skoldan, alla tvåor och treor kom. Alla var nervösa, för vi trodde att vi inte skulle hitta någonstans? xD Men jag var mest nöjd över att tvåorna och treorna kom, för jag kände ju flera av dem! :D


Jag gick också på min första Cirkus där någon gång!:D Det var spännande,, men hade nog velat ha lite tigrar och sådant också men ;) (A)


Den 6:e September gifte också min kära mor, med Stefan! :) Det var nog mitt första bröllop också tror jag! :O :D


Mitt första datorkunskaps-prov :S


Hihi,,,, jag minns när vi hade spökstig på Canalen! :D Det var fantastiskt roligt,, och jag var otroligt glad över att jag var i den, och slapp gå den! :O xD Jag låg och var ett lik på golvet, inte den läskigaste, men helt klart roligt! ;D
 
Haha, när vi ändå talar om utklädning, så minns jag också när jag var 3lin! xD

Likasombär,,, eller hur varenu?;) :P


Jag skaffade läs-glasögon!

Jullovet! :D
Julafton.. Tussie hade fantastiskt roligt med allt papper och kartonger! ;) Var tvungen att kolla extra noga så att han inte var under någonstans när vi skulle slänga det! :OxD

Nyårs! Hos Didrik! :D Det var roligt, minns också när han sa till mig att han skulle minsann till och med kunna komma och övertala min mor om hon inte trodde mig att du inte tillät drickande.. xD
Jag ångrar det då inte i alla fall! :)

Bla, Josse och Ida var där också! :D


Våran Biologi film, om celler, som minsann var hur bra som hellst!xD Vi hade helt sjukt roligt hela den kvällen/natten då vi spelade in den! xD
Felicia: Reporter, som inte hade samma namn ;) xD
Mirjam: Fjortis?/Genmats-gina
Sanna: Skåning/"Galen"professor
Jag: Smartkid(tvilling till stupidkid;) ) / Programledare..
Stina:Stupidkid/ "Galen"professor

Stina, som för övrigt såg ut som att hon stoppat in handen i ett eluttag xD

Ditt hår är Craaasy! ;) Vi hade som sagt, väldigt roligt! xD Tyvärr finns inte denna superfina video ute på youtobe,(jag tänker inte heller lägga ut den), så ni får leva med att inte se den helt enkelt ;) Dessutom,, är den inte bara rolig... ;) (A)


Matte nationella A... :S


Booolt! ;D Sedan mörkerlekar på Cu, det var sjukt roligt! ;)


Min powerpint.. :S Glädjen! Då jag fick veta att vi slapp visa upp den ;)



Biskopens!!!!:D Det var verkligen hur roligt som helst!
Eller, riktigt roligt i alla fall! :D


We was the Fotbolls spelare, with the Handbolls-trjöjor, In the Innebandy tunering! ;D
Bättre än så, kan det inte bli ;)



Sen kom påslovet,, vad ska jag säga? Jag fyllde år, jag hade en fantastisk födelsedag! Och sedan var jag med människor som verkligen förgyllde hela min vecka,, jag tänker verkligen inte säga att jag inte var onöjd! :D Nej, det påsklovet var verkligen roligt !:D

Fast sedan har jag lust att blunda i några veckor... Även om jag ärligt talat, var,, lycklig.
Men jag vet att vi hade Engelska nationella A! :S


Valborgs, jag åkte och kanotade! :D Det var riktigt roligt! :) Även om jag hade varit gladare om ni hade varit där ofc.. Men det funkade ändå,  :)


Matte B nationella :S


50-års fest! :D


Brännboll,, NV1C vann hela grejen! :D Men,, är det någon som har tvekat? Vi är bra! :D<3


Skolavslutning!!:D:D Vi naturare var väldigt glada över detta, även om det betyder att vi måste skiljas åt ett tag... :/ Men det är ändå skönt med lov! :D


Men,, jag saknar ju er ändå... :]



Haha, nu har jag inte ens dragit upp hälften av det som stod i min almanacka! xD Även om det för det mesta stod; PLUGGA!! Eller TRÄNA!!!,,,, och jag vet att jag för det mesta, gjorde helt andra saker än just det! xD (A)
Sedan är det mycket ledarträffar, alpha, vänner, osv osv!:D
Jag är faktiskt riktigt nöjd med mitt första år på gymnasiet! :D Jag har antagit många utmaningar,, skaffat många fler vänner,, och vad mer ska man kräva?!?! :D
Nej okej, jag borde ha tränat mer.. Puckade jag. Men jag ska förbättra det som sagt,, även om jag vet att det kommer bli svårare nu när jag lär få ännu mer plugg, men,, jag kan ju inte göra annat än mitt bästa?! :)
Det här året har dock gått helt sjukt fort!! :O


Såå,, jag tänker verkligen inte klaga, jag är nöjd, jag vill inte vara på någon annan plats än där jag är just nu egentligen.. Även,, om det inte alltid känns som att det är det jag vill. Men jag förstår, att det måste ha någon slags mening.
Although life may lead you where you least expect,

you can have faith in it´s where you are meant to be.
Det, tror jag på.
Tack för att du påminde mig om det igår,, du är en fin vän. :)



Oj! Det här blev ett långt inlägg! xD men jaja ;) (A)
Ska läsa ut boken nu! :D
Kram:)


Kommentarer
Postat av: camera ;)

puss<3

2009-07-02 @ 11:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback