jagharingenenergi..:P

Hejsan!:) Idag gick jag på stan en stund! Det var väl okej, jag var helt oego och köpte bara saker åt andra!xD Sedan gick vi också ned till kajen och fikade lite, och precis där finns det en liten kiosk! Ungefär som ett korvstånd eller ett glasstånd skulle jag nog jämföra det med.. Där sålde de i alla fall bara ekologiska saker! Jag blev väldigt förvånad!:O De hade krav på allt, eller de få bakelserna de hade var hembakta, men sedan så var glassen, kaffet och drickan ekologiska! Smakade en hallonsaft-liknande grej, det var faktiskt riktigt gott!:) (inte så att jag tvivlade men?:)) 
Så denna lilla kiosk tipsar jag helt klart om!:) 
Fast jag skulle nog mer råda er att åka till tuvagården i stället kanske ;) Läsken är inte ekologisk, men alla kakor (förutom de glutenfria oftast) är hembakta! Sen har de kravmärkt kaffe och glass! :) 
Eller jag tror glassen var det i alla fall.. :P :D


Hihi, fick se ett smakprov av hur mitt rum ser ut nu!:) Eller de har bara satt upp fondväggen och två våder av den tapeten som ska vara på de andra väggarna, men det verkar som att det nog ska bli riktigt snyggt!^^ Mamma har väl inte heller den bästa kameran på sin mobil, så det såg inte riktigt så bra ut, men jag tror nog att det ser mycket bättre ut när man står där!:D Längtar typ hem!:) Och inte bara därför antar jag.. :P


Menmen! nolia i morgon, hoppas att de har några intressanta grejer där!^^
Hmm,,, nu ska jag bara komma fram till hur jag ska få ut henne från mitt rum.. Och jag som hade så problem att få henne från datan! xD Himla jobbigt att vara jag ibland alltså...?xP

Ledsen för att jag inte har några bilder, men pappa har inga bilder på sin dator :S
Eller bara konstiga sådana som inte har något sammanhang till något i alla fall ;)
Ha en bra fortsatt kväll/dag!:)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback