Bordeslutaskjutauppochsovabättre!:)

Tjoho! :)
Så, jag fick just att ta bort det gamla inlägget, för att det sög totalt? :S Kan inte skriva ordentligt typ.. :P
Men, det är lite kallt idag.. Men lika glad var jag för de, så då kan jag ta på mig byxor, så att jag slipper känna alla mina myggbett en massa! xD Dock förstår jag inte varför det inte kliar på mitt huvud... För vad jag märkte så var det myggor överallt! Och jag vet att jag som sagt slog ihäl en mygga där så jag fick en massa blod i mitt hår också,, mycket mys!
Blev dock inge discgolf idag. Men det blir på söndag på dagen i stället :) Tydligen är det mindre myggor på dagen, så jag peppar väldigt mycket på det! xD Seriöst,, kan inte myggor bara dö? xP
Sedan måste jag bli bättre på att planera också,, har mycket jag vill/borde göra. Mycket av det kommer jag inte heller hinna göra innan jag börjar jobba, och det känns lite jobbigt.. För vill verkligen fixa mitt bankkort i alla fall.
Men, jag är dålig planerare,, eller jag är bra på att planera, men jag är ännu bättre på att skjuta upp planerna, än att göra dem. Det måste bort innan tvåan!! Annars kommer jag vara heldöd  >.<
Seriöst,, jag vill ha längre sommarlov! :D
Det är ju så underbart :)




Jag är lite trötter idag... Vet inte varför, kom hem ganska tidigt igår och sov ungefär som vanligt.. Men nääe :P Vet inte, sömnen har inte lust att samarbeta med mig eller någt?
Jag vill seriöst sova en hel natt,, bara en gång,, utan att behöva gå och lägga mig vid 3 :P
Har jag förresten nämt att jag gillar Miranda-björnar? (björnen ovan) De är otroligt söta allihopa! :D Vill ha en stor en,, fast den ska helst vara mjuk också, så jag kan ligga och krama om den!^^
Men de är söta i alla fall :)


Hehe, det här är ju jättebra att skriva på min blogg som min mamma läser men?.. :P
Jag fick lust att skaffa någon slags tatuering... Eller kanske piercing?  Fast om jag skulle pierca mig så skulle jag nog inte våga göra så mycket mer än ta ett till hål i örat eller något! xD Nej,, skulle vilja ha i naveln eller något (A)
Fast det skulle mest bara göra ont, och jag skulle säkert klanta mig och dra ut den, och sedan dö? Såå,, jag tror det inte blir något  sådant ;)
Fast en tatuering skulle vara najs :) Men,,, skulle vilja ta på det stället som inte är det skönaste?xD Vid ryggslutet, eller vad man ska kalla det, det är helt sjukt snyggt! :D Eller,, vet inte om det skulle vara det på mig men ;) 
Och, jag vet inte, om jag ska skaffa en tatuering så skulle jag skaffa en som betydde något för mig, och inte bara random sådär.. Så vet inte..
Jag tror jag ändå måste vänta tills jag är 18, så jag kan ju ta min tid att tänka... ;) (A)


Har ingen aning om detta inlägg blev så mycket seriösare än det första men.. :P
Det var något mycket klokt jag skulle säga, men nu glömde jag det? lovely...


Förresten, stort grattis till Lina som fyller år idag! :D
Hoppas du får en riktigt bra dag med presenter, tårta osv!! :)
 
Mjoo,,, ska försöka tolka världens mest svårtolkade person, och sedan hitta på något annat : )
Hoppas ni får en härligt dag, och ha det fint på Stadsfesten! ;D
Själv ska jag nog, sitta hemma och ha roligt för mig själv, och äta kladdkaka! :D Musms<3
Kram!

Kommentarer
Postat av: lina

kanske världshistoriens fulaste bild, men vad gör det om hundra år?



TACK förresten :)

2009-07-05 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback