dummamoln:(

Hejsan! :D
Blev jätteglad då jag såg att Alexander lyckats fixa min desig klar, och den är hur fin som hellst! :D
Eller, det tycker jag iaf :D Tack så jätte mycket! !:D


Hihi, för övrigt så är jag väl allmänt glad, för solen skiner, det är jättevarmt!  Så jag har mest solat hela dagen tills nu :)
Sedan har jag packat och gjort mig i ordning, för snart ringer Stiinaw så jag måste springa ned till hedensbyn så att jag kan bli upplockad av henne, Mirjam och hennes morfar då som ska köra oss till Sanna i Ursviken! :) Därifrån ska vi sedan åka med hennes syster till Byske(?) Eller någonstans.. Där Felle har sin stuga i alla fall! :D (hmm.. kändes som en liten omväg kanske?)
Men där ska vi säkert hitta på en massa kul och sådant! ;) Ska sova över där, sedan ska jag kanske sova över hos Sanna på tisdag,, vet inte riktigt hur det där blev? Annars får jag väl sova hemma! :) För sedan på onsdag ska vi i alla fall äta mat på stan och sedan gå på bio! :)
Så vi peppar helt klart på det! :) Kommer säkert bli jätteroligt! :D


Vi hoppar över att ha en bild i inlägget idag för det tar så lång tid att hitta! xD
Haha, nej nu måste jag nog skynda mig att packa det sista, för snart ringer Stiinaw mig när som hells! :S hm.. borde nog ta med mig kameran kanske så jag kan ta mer fula bilder! ;D Hoppas Mirjam tar med sin också ^^
Shit! Det är typ stora moln utanför mitt fönster nu! :( Har ingen aning om vars mitt paraply är...
Crap  >.< Aja, ska dra nu! :D
Kramar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback