Getoutofmymind.

Hallåj! 
Idag mår jag mycket bättre än igår! :D Ingen camping på toan som jag trodde där ett tag, tack och lov! :)
De e najs :) Så,, eftersom att det nästan inte blev någon marknad igår, så gick jag istället idag då en massa! :) Köpte lite grejor och så :)
Så helgen har väl varit helt okej, om vi summerar allting? Fast någon superhelg kan jag väl inte påstå att det har varit direkt.... Måste bli bättre på att dricka helt enkelt... :P För jag tror det var anledningen i alla fall? :P

Just nu så sitter jag och ser på Bones och smsar lite :) Min mobil gillar inte dock detta,, batteriet har en viss tendens till att vilja ta slut så snabbt helt plötsligt! :O  Konstigt ;)


Jag märkte något spännande när jag kom hem, det är stor skillnad på storlekarna på böckerna Breaking dawn, och Så länge vi båda andas! När jag sedan kollade hur många sidor det var,, så var det alltså 200 sidor mindre i Så länge vi båda andas! Jag menar,, svenska böckerna brukar vara tjockare? :O Eller har jag missat något? :]

Nåja, jag tänker i alla fall undersöka detta genom att läsa båda böckerna, och se vad som man missar, eller inte missar! :) Lättroad? Javisst! :D



Haha, när jag inte ska läsa bok så ska jag i stället vara med Stina i morgon, ska alltså åka med henne till Rålund! ;) (Norsjö) Det blir nog riktigt roligt tror jag! :D Innan dess så ska jag nog åka med mamma när hon åker på morgonen på jobbet,, ja det blir att gå upp tidigt, men då kan jag läsa mycket mer! :D

Ska sedan också gå på banken,, för mitt bankkort fungerar fortfarande inte! :( Förstår som inte varför? :P

Aja, får se till så att de fixar det i morgon i alla fall! :)



Visstja,, sommarsmaken som Marabou hade, den var faktiskt helt okej, men den får inga fyra av fem toasters här direkt ;) Haha, nej jag är bortskämd och föredrar helt klart orginalet av Marabou, det finns helt enkelt ingen godare choklad! :D Tycker jag ;) Sedan vad alla andra tycker är väl en annan sak ;D Men,, ni borde prova i alla fall tycker jag! :)



Dock,i mitt svaga ögonblick där jag funderade på att campa på toan...Så ville jag att du skulle vara där, ta hand om mig, få mig att sluta gråta, få mig at må bra igen? .... Inte konstigt att jag ville att du skulle ta hand om mig egentligen kanske.. Men ändå?:P Tapigamänniska>.<
Jagantarattdetärbraattduinteläserminbloggkanske.. :P
Ledsen att ni andra måste stå ut med det? xP Men,, det är lättare,, fick bara lite "flachbaks" och ville prata med honom igen..
Jagskaslutaskrivaomdupåminbloggnu. Duförtjänardetinte




Men, nu mår jag som sagt bra :) Peppar på att åka till Stiinaw i morgon, och sedan ska jag vara med en massa peeps ungefär hela veckan, sedan, nästa måndag.. Då börjar jag jobba! :O Lite läskigt att det redan har gått tre veckor sen vi slutade? Fast förra måndagen kändes det som att två veckor hade gått segt... Borde sluta planera, då går allting mycket saktare ;)
Menmen, föredrar att göra saker ändå så :)




Förresten, Booth kan ju inte dö! :O:O :/
Fast det blir kanske inte så... :)
Nåja, ska typ stiga upp kl. 6 i morgon, så borde börja packa nu... Sedan blire läsa! :)
(Bloggsidan hackade för övrigt, så var tvungen att skriva om hela inlägget typ, underbart säger jag bara.. :P)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback