göörmigfrisknu :(

Åhhh,, Riktigt sadfejs idag :( Mådde ju bra igår,,,, nu är det inte så längre:P
Just nu är jag inte säker på om min mage har så ont för att jag har någon slags jättekonstig magsjuka, eller för att den bara är tom :P
Jag har drukit bra, så det är inte det som är felet, och om jag hade magsjuka borde jag inte kunnat äta igår... Förstår som inte? :S Jobbigt,,, orkar inte med det här >.<

Uhuhuhuhh..... Palla :(
Så det blir nog ingen Stina idag antar jag.. :( Om jag inte snabbt blir onaturligt frisk...
Det får väl bli läsa och se film eller något idag...
Trist... Vill ju vara ute, och dessutom fixa mitt bankkort.
Bajs.
My life sucks... Eller i alla fall min mage. :P
Kram.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback