jagälskarplaneradupptillöronen!:D

Idag har jag mest varit med Sofia, och mer ska de nog bli! :)
Fast först solade jag ett tag, och det var riktigt skönt faktiskt! :)
Sedan började jag med att cykla till tuvan, stannade där ett tag, sedan cyklade jag och Sofia till stan !:)
Ja ni hörde rätt, jag cyklade! :O Wiho! Det kändes faktiskt riktigt bra! :) Och efter allt cyklande och allt springande runt på stan så har jag lite ont i fötterna xP men det kan jag överleva :)
 
Hmm,,, blev peppad på att fara till stockholm.. !:D Fast då måste jag be mamma om pengarna hon är skyldig mig men.. :P får göra det efter jag fjäskat lite för min världsbästa mamsi! ^^
 För övrigt har jag faktiskt ganska mycket inplanerat helt plötsligt, och det känns faktist härligt att göra saker! :D Även om jag ibland faktiskt skulle vilja sitta hemma och läsa ut den en och halva boken som jag har kvar nu! ;) Det går ju nämligen lite sekigare då jag har en massa saker att göra men! :)
Ja ä int bitter! :)




Sedan så skulle jag bli jätteglad om Alexander kunde fixa en ny blogg design åt mig.. :D
Jag är som sagt inte den bästa på att göra det själv så? xD Fast jordgubbar är i alla fall gott...
Och meningen som står i headern trivs jag verkligen med, mycket nöjd över den! :)
Men,,, snälla Alex, fixa fixa? :)
Även om det inte är viktigast i världen meen :]


Haha, nu efter mycket "debatterande" med Sofia så ska jag i alla fall åka till henne nu! ;D
Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback