"jagharbestämtmig!"^^

Hejsan! :) Önskar jag kunde skriva något seriöst nu,, har massor på g alltså ;)
Eller, massor är säkert att överdriva men ändå :)
Har dock inte tid, eller jo lite tid har jag, men när jag väl har börjat tar det för lång tid, så jag orkar inte :P
Idag skiner solen och det känns bara allmänt riktigt bra! :)
Ska ikväll till tuvan och spela brännboll med några peeps, peppar inte på brännbollen direkt om jag ska vara ärlig, men roligt att få träffa de jag tror jag kommer få träffa! :D
Tror jag ska vara nyttig och cykla dit ^^


Fortfarande gladast i hela världen över det där^^ No more deutsch!:D<3
Och inget mer plugg överhuvudtaget på ett tag :D

Haha, okej, ärligt, hatar att jag "alltid" ska ta upp dehär, och jag verkar aldrig kunna bestämma mig?! Vet inte, tror jag har drabbats av någon slags jobbig laghet eller något.. Nåja, jag SKA ta tag i min träning i morgon, så är det bara!
Och denna gång ska jag göra det ordentligt! Peppa på träningsverk på måndag alltså! ;)
Haha, som vanligt är det dock helt fel tillfälle att ta tag i träningen, men nu känner jag att jag måste ta tag i det >.<
Måste vara tillräckligt vältränad i slutet av sommaren för att kunna få träna med, numera A-flick..
Tänker också sluta låta plugget komma i vägen för mitt tränande senare! :P Måste bli bättre på att plugga vid rätt tillfällen alltså också ;)
Hmm,, borde läsa igenom alla tidningar som jag tog hem tidigare, om vidarutbildning.. Det är kanske något jag kan göra nästa helg! :)
Yes, ni hör rätt, jag tänker ta lite reda på mitt liv, och jag är peppad! :D


Nåja, ni har säkert hört det förr,, men nu ska det iaf hända, så äre :D PUNKT.
Hoppas ni andra också har en trevlig lördag, och helg! :D
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback