kampenmotfönstret!

Tjaa,,, efter ungefär en kvart, så har äntligen mitt fönster lust att samarbeta och gå in i haken så att jag kan ha fönstret öppet inatt! :P Det var dock en hård kamp som krävdes av användandet av en skruvdragare och starka armar! :P (Stefan)
Dock så blev mitt rum inte så mycket svalare,, men förhoppningsvis så blir rummet det eftersom... 
Jag saknar mormors svala källare nu lite mycket granna nu...
Dumma fönster..


Får överleva på något sätt? xD Stina, vi ska ha riktigt roligt i morgon alltså! ;) :D<3
Kom också på... Att förutom alla böcker jag vill läsa, så har jag fortfarande en massa filmer som jag vill se också! :O Hur tusan ska jag ha tid med allt? xD 
Det borde finnas mer timmar på dygnet! :D Eller,, kan ju hoppa över att sova några dygn kanske? xD (A)
Okej, nej :P Får komma på en bättre idé :)
Ska nog dra mig till boken,, har inte hunnit läsa än..



And tonight I will pray.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback