snartärdetslutpåförstaåret:D

EHRM....... Såg nyss mirjams blogg... Känns liite pinsamt... Hehe, jag har ju liksom värsta jättefina headern som är 100% sommar alltså! ;) xD Okej, men just nu,,, orkar jag bara inte, jag fixar det i morgon, eller på onsdag, får se vad för något spännande som händer då ;) Läs; ospännande
Insåg något annat som jag inte heller helt riktigt insett,,
Såg att det var något halverst (inte) intressant på tv, men tänkte, oj, då måste jag kanske börja göra det jag borde gjort kanske.... Eller vänta,, jag har ju inget sådant!! :D
Jag får sommarlov i morgon!!!!:O Och jag behöver inte plugga ett skit!! :O Hihi^^ Ursäkta men Grabbe är lite jättemycket glad just nu :]<3


Idag hade vi inga lektioner, utan dagen började med brännbollstunering, och vem var paparazzi (stavning?) om inte jag? :D Som för övrigt höll på att dö där av allt pollen där ett tag >.<


 
NV1C redo för brännboll :D (ca. de som spelade :) )
Vi skulle sedan dela vårat lag i två för att sedan mixa med Ivikarna..
 
NV1C in action ;) (Felicia på första bilden! )


        
Snyggahh, supporters ;)

 
Und moi^^ (with the sol in the fejs ;) )




Och vem vann, vem vann?? Jo, NV1C ofc! ;) Med Ivikarna då också :)
Mötte NV1A och B (mixat) i finalen, vilket betyder att vi slot a:arna igen, snyggt jobbat allihopa! :)

Sedan gick vi tillbaka till skolan för att städa ur skåpen, vilket resulterade i en jättetung väska >.< ..
Fick tillbaka våra matte b prov också, jag är nöjd! :)






Okej, jag tänkte,, om ni har läst såhär långt? Så kan ni nu väl välja om ni vill välja om ni vill fortsätta att läsa, eller inte.. :P


Vet inte... Insåg (jag har insett en massa idag? xP) att jag hade mycket förväntningar över sommaren,, men känns som att lite av det försvann, för det mesta hade med honom att göra... 
Ja, jag har alla mina "miljoner" vänner, ja de vill hitta på en massa, ja jag har annat tidsfördriv, men nej,, det saknas något... Något jag hade förväntat mig, men som jag inte längre kan få.. 
Blä.... Varför ska jag förvänta mig en massa?! Borde snarare oförvänta mig,, allting! 
Eller, det mesta i alla fall...... Kanske?.. 
Nej, jag är inte värsta deprimerad eller vad man ska säga,, bara trött! 
Trött på att förvänta mig saker,, men, borde kanske skriva "allt" jag kommit fram till i stället, men orkar inte...
Ingen frågar,, eller jo, du frågade, och jag svarade, du ifrågasatte(typ), jag som bara okej jag kanske inte var klar.. >.<
Men, nu är jag det :)............. Och den enda jag kanske borde berätta det för så är det kanske enda människan som inte ens kan smsa ett hej just nu... Även om jag praktiskt taget bad honom att göra det.. 
Vet inte, pallar inte.



Men,, tänker ha en fantasktiskt bra sommar ändå, för att det blir bäst så.. 
Jag är pepp om någon vill hitta på något! :D
Annars har jag alla mina filmer som,,, jag inte laddat hem ofc ;)
Och alla Twilight-böckerna, då jag fick låna de tre första av Mimmi idag! :D De tre första på svenska, och den fjärde på engelska, det blir nog bra! :D Om jag inte fattar något, får jag bara läsa den på svenska sedan, eller använda min uppslagsbok ;) xD

He bli bra ska ni se :)
Skolavslutning i morgon kl.9 i landskyrkan! :O
Scaaary :]
Kram.


Kommentarer
Postat av: Fanny =)

18.00 :D



Du har färgat håret ? Fint :D:D:D

2009-06-08 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback