Jagvillbaraattdetskataslut...

Förresten lite bättre nu iaf :] Fick nyponsoppa och Cola när mamsi kom hem.. Sedan tog hon också med mandariner på burk! :D Mee= Happy :D Fast törs inte äta den nu direkt... :/
Meen,, jag har magsjuka (eller någon konstig sort av den iaf :S) Jag har extremt tråkigt, så jag säger: Lev med det! :O ^^
(eller skyll på Amdy? (A)<3 )


SENASTE:
1. Dryck: Coca-cola
2. Telefonsamtalet: Stina :)
3. SMS: Anton
4. Sång du lyssnade på: Massa filmmusik.. 
5. Gången du grät: Idag... på toa.... :/ 

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: jag vet inte om jag kan påstå att jag har dejtat någon? xD
7. Har någon varit otrogen mot dig: Jao,
8. Varit kär?: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Några st..
10. Varit deprimerad: Lite smått..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Det går inte!! :O Men när jag var liten kanske :)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Röd
13. Svart
14. Blå :)

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jajebus!
16. Fått ditt hjärta krossat: Lite?....
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ibland är det svårt att låta bli! xD 
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Mer eller mindre :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jadå 
21. Kysst en kompis: Alltså,,, jag måste nog svara ja på den :):P

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Alla utom 3 ?xD
23. Hur många barn vill du ha: Jag har inte bestämt mig än...
24. Har du några husdjur: Katt :)
25. Vill du ändra ditt namn: Jag är nöjdare än nöjdast :)
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fick presenter, och mös på kvällen :)
27. Vilken tid vaknade du idag: 6:P Men det var ju värt nada..
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och snurrade/såg på tv i min säng..
29. Någonting som du längtar till: Att sommaren inte ska ta slut? (A)
30. Senaste gången du träffade din pappa: Bara två veckor sen! :O
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag tror på att det var meningen att mitt liv ska vara såhär. Men jag skulle vilja veta vad jag ska bli :P
32. Vad lyssnar du på just nu: Ja inte musik iaf..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jaa! han är jättetrevlig och bor i Danmark och har världens sötaste dotter ^^
34. Vad gör dig irriterad just nu: Min mage!!

OM DIG:
(fanns visst inte 35.)
36. Vad är ditt namn: Emelie (Anna Gunilla) Grabbe
37. Singel/upptagen: Kss kss? :]
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Ja är en Grabb(e) ;) (A) 
40. Grundskola: hälften pite, hälften mb ;)
41. Gymnasie: Natur på Balder :D
42. Högskola: Antagligen.
43. Hårfärg: Bruun
44. Långt eller kort: Hår? Mittemellan..
45. Längd: Varför finns alltid denna fråga med? :P
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag vet inte,,, mer än vad jag tror.. Just nu är jag bara negg xD 
47. Piercings: Öra+ öra= 2 ;)
48. Tattoos: Ingen..
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Never had..
52. Piercing: Öronen?
53. Tatueringen: ?
54. Bästa vän: Erik, om jag minns rätt? :)
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: En papegoja..
57. Vaccination du minns: Jag vet inte,, hos skolsyster i 6an typ? :S
58. Konsert: Ingen aning...
59. Förälskelse: Erik... fast jag var typ 6?;) (eller mindre..)
60. Alkohol du drack: "Drack" av mamsi.

JUST NU:

61. Äter du: Rån... eller försöker iaf.
62. Dricker du: Fortfarande Cola, och nyponsoppa
63. Är du på väg att: fundera på om jag ska se på Twilight eller någon annan film ^^
64. Lyssnar du på: :P
65. Väntar du på: Att min mage ska bli okej igen.. 

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Jao :)
67. Vill du gifta dig: Yes boxx..
68. Karriär i åtanke: Vet inte vad riktigt?...

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Eyes :)
70. Kramar eller pussar: Båda, beroende på :)
71. Kortare eller längre: Alltså,,, går kortare?! :O
72. Yngre eller äldre: Skulle nog säga äldre..
73. Romantisk eller spontan: En fantastisk mix! :D
74. Snygg mage eller snygga armar: Det är inget fel på båda,, men mage? ^^
75. Tatueringar eller piercingar: Tattu
76. Känslig eller inte: Förstående och tröstande... 
77. Ragg eller förhållande: Förhållande,,
78. Bråkstake eller tveksam: Mittemellan.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Nej...
80. Gjort något sjukt spontant: Oja!
81. Tappat glasögon eller linser: I golvet? (A)
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Mjo..
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja.
85. Har du blivit arresterad: Nejdå
86. Dissat någon: Ja :P
87. Gråtit när någon dött: jo.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nej.

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Inte alltid, men ja.
90. Mirakel: Det är fantastiskt när det händer..
91. Kärlek vid första ögonkastet: Lite..
92. Himlen: Ja.
93. Tomten: Tomten finns ju såklart! :O  
94. Att kyssas på första dejten: Vad har det med tro att göra?.. :P  
95. Änglar: Jag vill,,

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: en gång,, några timmar bara...promise.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Det är något jag verkligen vill tro.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Tro,Hopp&Kärlek. Mina vänner.
100. Att posta det här är din 100 sanning: ofc.



Kommentarer
Postat av: Mamsen

Har du haft en papegoja???

2009-06-30 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback