Inattjagdrömde..

Hejhej :) Eftersom det inte hänt så mycket intressant idag, och detta är mest mitt eget fel så tänkte jag i stället berätta något riktigt konstigt, nämligen vad jag drömde inatt... ;)
De var dock ändå inte så onormala drömmar kanske, men ändå ^^ 2 st.

Den första drömmen började med att jag satt på en äng och var ledsen,, jag grät, jag kommer inte ihåg varför, men bara att jag var ledsen av någon anledning.. Sedan dök de upp, som två vackra änglar eller något, jag har aldrig pratat med dem förut i verkligheten, men sett dem... Men de pratade som om vi varit bästa vänner, de frågade varför jag grät, tog hand om mig. Den ena var med tillbakadragen medans den andra var bara allmänt omtänksam..
Sedan slutade de, för helt plötsligt av någon anledning kändes det tydligen passande att börja dansa runt på ängen..!:D Först med den ena, och sedan med den andra ;) Jag vet inte,, jag var lycklig, och det kändes underbart.. :) Sedan försvann som bilden sakta och fortsatte med något annat som jag inte kom ihåg..
Haha, varför detta är konstigt? xD Som sagt har jag bara sett de två, aldrig pratat med dem, dock om dem ;) För att inte säga för mycket, låt oss bara säga att de båda var fina,, fast den jag fastnade mer för, var inte den mest omänksamma i min dröm, det gjorde mig lite förvirrad... :]
Hmm,, vet som inte riktigt vad den här drömmen betyder i alla fall, men någon annan som vet? :D




Sedan, den andra drömmen. Den var ju bara förstås tvungen att handla om honom.. >.<
Ärligt har jag faktiskt inte drömt om honom tidigare,, inte alls?..
Men i alla fall, det började med en helt vanlig dag på canalen, liksom inget speciellt? Alla var glada osv :) Sedan, blev det helt plötsligt min födelsedag eller något, när jag fyllde 18, och han kom in, han hade en present med sig.. Det var inte bara en present, nej, det var just den presenten..  Haha, jag vet inte, från början var jag inte glad alls, för jag förstod inte alls varför han skulle ge något sådant till mig?! Jag var som bara chokad..! När jag sedan insåg att jag kan nog inte ta emot min present, för det skulle inte funka?... Då sa han att han hade tänkt på det också, och att han skulle ta hand om den tills jag kunde ta hand om den.. Eftersom han tidigare sagt att han aldrig hade tänkt sig att skaffa sig en just sådan, sort av just den presentsorten , så blev jag bara ännu mer förvånad... Vad ville han?:S
Sedan, ledde min dröm till förklaringen.... Det var just då vid den tidpunkten, jag förstod att detta kunde endast vara en dröm, då tvingade jag mig själv att vakna...
Denna dröm är jag dock mer intresserad av, inte för att den handlar om honom, utan bara för att innehållet bara innehöll precis det jag ville ha... Jag vill veta vad det betyder?!!
Han gav mig presenten,, inte vilken som helst, den jag alltid önskat mig, den finaste gåva någon någonsin skulle kunna ge mig, och den som jag aldrig trott att jag skulle få,,, ja, det jag fick var just ;



En goldenretriver valp..... Vad tusan betyder det?!?!
Emelie is confused.


Skulle vara riktigt nöjd om jag skulle få veta vad den betydde egentlingen... Även den första drömmen. Mest bara för att jag är nyfiken, och intresserad av att analysera saker.. ^^  Hmm, borde kanske köpa en sån där drömbok..
Menmen, jag är i verkligheten nu, och här finns då minsann inga soeta pojkar som vill ta hand om mig, och ingen goldenretriver valp heller! :( Haha, gissa vilket jag är mest besviken över? (A)

Well, verkligheten är inte alltid som man vill att den ska vara, inte lika givmild heller..
Men vet ni vad? Nog tusan kan man vara lycklig och glad ändå! :D
Vi peppar helt klart på de! :*
Puss&Kram.


(Fast jag ska nog allt få den där valpen på ett eller annat sätt ska ni få se! ;) Det har jag bestämt! ^^
Och jag planerar inte på att ändra mig! :D )


Kommentarer
Postat av: Stina

Men du kanske har kompisar som är söta som goldenretriver valpar och mkt bättre än alla pojkar att ta hand om dej? ;)

2009-06-17 @ 23:34:38
Postat av: Alexander

Svar på din kommentar:

Jag gör gärna din design, I'll start right away! :)



Andra säger att de är roliga, men alla tycker ju inte likadant :)



Ja, det är ju en vem, inte en vad. Vader är inte särskilt attraktiva, enligt mig :P



Och slutligen: Det känns skumt att kommunicera såhär, mellan bloggar. :)



Vill också ha en hund. På riktigt. Men folk i familjen min (läs PAPPA) har allergi.

2009-06-18 @ 18:39:57
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback