jagvillgöranågotgaletannorlunda?

Hejsan! :)
Varit till Piteåå idag, dock så var jag inte tvungen att fylla i något konstigt visum innan tack och lov! ;)
Häsade på mormor som ska till åland på lördag, typ nästan fusk.... Vill också åka någonstans! :)
Därför bestämde jag mig för att jag iaf ska åka till umeå till helgen då,, borde kanske berätta för pappa om mina planer.. ;);) Tänkte också gå på stan då osv, osv.. Hoppas de blir bra :]
Fast skulle vilja resa någonstans annorlunda.. >.<
Eller bara göra något annorlunda?!?!...



Började läsa Om jag kunde drömma idag.. :] Hahah, vet inte, förstår inte varför alla bara; ååhh den är så braa jag älskar deen, kunde inte lägga ifrån mig den!! osv... ;)
Hahah, förlåt, men var bara tvungen att rata det ;) Har i alla fall inget problem att lägga ifrån mig den direkt.. :)
Fast det är ingen hemsk bok som jag verkligen inte alls vill läsa måste jag väl få påstå ;) Den är bra, bara inte SÅÅÅÅÅÅÅ bra... Sedan så stör jag mig verkligen på att jag kan bara inte låta bli att jämföra med filmen, och inte sluta tänka "men när kommer det då? och så var det ju inte?" :O haha, det är bara att inse, jag ska inte först läsa boken, sedan se filmen, eller tvärt om, det blir bara helt enkelt fel i mitt lilla huvud! xD
Borde ge upp den biten ;)
Nej, men boken är bra, och jag har redan läst ca. 200 sidor, (detta kan tolkas som att jag är beroende? men jag är snabb på att läsa helt enkelt..),, vet inte, gillar att det är som lite spänning osv.. :)
Men att han är perfekta killen? Nej, en perfekt kille, skulle han vilja suga ditt blod? :S Hahah, grabbe säger nej tack! ;)
Men till riktigt snygg kille? Intenej,intenej!! ;D




Klassen på skolavslutningen! :)
Dock saknades Emelie och Frida men..


Det börjar faktiskt kännas riktigt underbart med sommarlov!:D:D<3
(Docksåvilljagfortfarandeskällapåhan:P)

För övrigt så är min header fortfarande under "process" ;) Vet inte, suger att jag inte har något riktigt bild-grejs program, och paint bara suger, men ska ta tag i det lite mera i morgon eller någon dag då det inte är så fint väder! :)
Nåja, ska se på tv nu och sedan kanske läsa bok och börja leva livet! :]
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: nicke ^^

jasså först nu börja det bli kul xD (och jag förstår om du vill skälla på han) :)// mvh nicke ^^

2009-06-10 @ 20:48:28
Postat av: Stina

Jag vill oxå till umeå! :)

Du+jag+umeåisommar=Sant! haha ^^

2009-06-11 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback