sniigelfart:)<3

Hejsan! :)
Nu är jag hemma igen, det känns härligt! :)
Eller, för det mesta är jag mest bara jättemätt just nu men.. xD
Gick runt på Umeå stad ett långt tag idag, detta var kanske inte det bästa val då det regnade hela tiden och jag hade en stor fet, tung väska att bära på! >.<  Fast jag kunde inte låta bli att låta mig plågas lite ändå^^ Det var värt det ;)
Gick in på MONKI i Umeå,, hihi, jag älskar affären! :O Det är verkligen det sötaste affär jag någonsin sett, verkligen! :O Allting var som bara fint och sött på något sätt! :] Vet inte, kanske mig det är fel på ;) Men jag gillade den verkligen! :) Hittade också en fin tröja där, och provhytterna var ju som bara jättesöta :]
Vandrade runt lite, insåg att jag glömt min cola i kylen hemma hos pappa och inte hade någon nyckel,, så var tvungen att köpa en ny ;) Sedan satte jag mig utanför ica och åt kakor som något annat kakmonster ;) Fast gick då några gubbar kom och satte sig brevid och stirrade en massa.. :S xD
Gick sedan till bibblan och läste min bok :) Inne på tredje nu,, om jag inte redan sagt det redan?! :D



Okej, så jag ska berätta vad jag typ har kommit fram till nu? :P
Vi kan börja med det jag kommit fram till nu, och sedan gå bakåt..
Jag ska bli nunna! :O Haha, nej okej,, kanske inte,, men jag tycker i alla fall att jag inte är redo för ett riktigt förhållande än... Jag gillar närhet, men jag behöver lite lonely time innan dess.. Typ hitta mig själv lite.. Och när jag hittat någon som jag kanske gillar, så ska det gå seeeeeegt, riktigt segt som en snigel alltså!  Jag tänker inte låta det gå snabbt, inte igen, jag klarar det inte,,, och om han inte kan leva med det, så är det väl helt enkelt inte meningen. Men som sagt, jag behöver nog lite lonely time innan dess...

Sedan.... Jag saknar honom.... Jag hatar att han inte verkar göra det samma.. Han vill inte ens prata med mig... Fast säger att han vill vara min vän samtidigt.. Förstår inte riktigt hur det funkar men?...
Alting påminner mig om honom, det är jobbigt.... Otroligt jobbigt.. Och,, han bryr sig inte,, han verkar inte känna likadant,, jag vet att han kanske inte borde? Men det känns ändå bara jobbigare.. :P Jag bara önskar... lite förståelse från honom på något sätt?.. Eller, ja,, skulle nöja mig med ett Hej i alla fall. Fail.
Det där var inte vad jag kommit fram till ;) Men,, jag har som ändå,, kommit över honom litegrann, på något sätt,, jag gillar honom inte lika mycket, snarare bara super störd på honom. För att han inte ens vill prata med mig.
Jag... Saknar honom som vän. Som min vän.
Jag har också insett,,, ålderskillnaden,,, den är för stor.. 7år... Nu är den för stor, om ett år kommer det inte vara samma sak, om 2 år kommer det vara en helt annan sak, det skulle funka. Om 7år, samma erfarenhet. Men just nu, just idag... Det skulle funka om vi varit lite annorlunda som personligheter,, men det är vi inte, så det funkar inte, inte just nu i alla fall..
Så är det.

Sedan,, alltså alla mina vänner,, de tillhör antingen någon klass som jag gått i, eller går i, Canalen eller bara Fanny! ;) (som var Gunillas fel, som kan kopplas till canalen, men det är andå inte samma sak, Fanny är Fanny! :D) Sen får vi inte glömma handbollen då! :) Visst, det är en stor vänskapskrets, men,, jag vill ha något annat, något nytt! :)
Såå, jag har bestämt mig att jag, i sommar, ska gå fram till någon som jag verkligen inte känner alls, och bara prata på med den! :D Eller,, jag ska göra mitt bästa i alla fall, helt klart! :) Och om de springer därifrån och tror att jag är knäpp i skallen så får de väl göra det (A) ;) Haha, och nej jag tänker inte tiden på tuvan, då jag faktiskt jobbar och inte har något annant val, räknas ;)
Men, samtidigt, det är inte något fel på er mina vänner! :) Ni är självklart underbara allihopa! :) <3


Hugs to you all !:)


Tror jag inte har glömt något nu? Men antar att det får bli en annan gång då :)




Hmm.... Jag vet inte,, såg på vänner och sedan så kom detta? Så kallade obektivsexuella eller något tror jag det kallades... Det är lite..... Bara allmänt wierd.. Visst, du får självklart älska dina saker, jag älskar min mobil, och min bärbara dator är mycket bättre än alla andra sorters datorer! :]
Men.... Att älska någon sak så mycket som de gör.. Hm,, jag vet inte, men det känns som mer bara brist på kärlek eller något liknande. Visst en nallebjörn eller kramdjur, det kan ge en trygghet, du kan gilla den mycket, och när du var liten kunde du inte alls skiljas ifrån den! ;) Men,, alltså,, de pratar om att de "make love" med sakerna.... Och ända känslan jag får är som bara........... nej >.<
Jag vill som egentligen inte veta.. Men hur,, hur har man..........sex........med...Berlinmuren....Karuseller....Staket...Eifeltornet....>.<
?



Nåja, man lär sig något nytt varje dag, och blir minst lika förvånad varje dag? xD
Nana... Jag vill sova,,  men boken lockar :]
Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: sanna

du har mycket klokt att säga du :P HAHA det är ju miig du kramas med också såg jag :) puss , vises imorrn ;)

2009-06-16 @ 18:18:31
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅH! DÅ ÄR KONFERENS DET PERFEKTA! man kan verkligen gå fram till okändingar :P gissa vem :D

2009-06-16 @ 18:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback