sadfejsöverattsakerintegillarmigibland?:/

Hejsan! :) Kom nyss hem från stan och bio! :) Från början så träffade jag Fanny på stan! Då vandrade vi runt, lite efter skellefteälven och sedan lite mer inne i stan, vi gick och tog en lunch på Café Vicktoria (tror jag de hette?) och åt kycklingtackos,, det var riktigt gott faktiskt! :D Jag rekommenderar det starkt! :) Sedan drog hon :/
Men då ringde jag Stina, och eftersom att hon var på stan, så gick jag då med henne! :D Hahah, det slutade med att hon sa : "Alltså Emelie, du måste säga till någon gång när du ska få shoppa och jag ska bara hänga med? För det känns som att jag alltid gör det?" :O xD Haha, jag; "Vadå, ska jag säga, Stina, idag får du INTE shoppa! :O" xD Haha, men det är faktiskt så! xD Fast det är mest för att jag inte brukar hitta något, medans hon hittar allt möjligt ;D 
Jag är dock glad över att jag inte hittade något, för när vi sedan gick på Frasses för att äta middag, så drog jag mitt kort, och det funkade inte!!! Men jag fick i alla fall låna av Stina, så det fixade sig! :) Då gick jag sedan för att prova att ta ut kort via banken, men då stod det bara Ditt kort går inte att läsa nu, försök igen senare,, eller något sådant jobbigt.. :P Det var bara för att jag tänkte att jag inte behövde ta med mina pengar som jag fick i present,, I promise! :O Jag lovar att det var någon på banken som satt där och tänkte HIHI nu jäklarns ska hon få se! :O xP 
Nej men,, har pengar på kontot i alla fall, och får väl kolla vad som är felet i morgon eller något,, bara aldrig haft problem med mitt kort, så liite surt :P






 Vi såg på The Proposal , den var riktigt bra! :) Så jag rekommenderar filmen om ni vill se! :)
Började dock nästan gråta där ett tag... Tror det är något fel på mina tårkanaler eller något.. >.< Eller kanske inte? :P Nana...
Okejdenfickmigatttänkapådigochjagpalladeinteförjagvillepratameddig,jagficklustenattsmsa,
smsaalltjagvelatsägadighurlängesomhellst,menjagfårinte,eftersomattduvärgrarpratamedmig,,,
Ochjaglämnadebollentilldig. Jaghatardet. Jagvilltypslånåt... Och,, ja jag är tapig. Fråga, eller lev med det.
Nej,,, okej jag är Neutral, jag är Schweiz! :P





För övrigt så verkar det som att några i alla fall tog sig tiden att kommentera inlägget, tror det var pga. den tjocka texten där det stod; Snälla kommentera! eller något, men ingen verkade fatta vad de skulle kommentera, så då skriver jag det på ett annat sätt i stället! SNÄLLA KOMMENTERA OCH FRÅGA NÅGOT OM VAD JAG HAR FÖR ÅSIKT OM NÅGOT?!

Hmm,, det borde kanske funka? :D Och,, ja jag kommer att fortsätta tjata tills jag får som jag vill :P
Orkar inte skriva åsikter idag.. Förutom att jag är lite sur på Swedbank, och att kycklingtacosen var riktigt god! :D


Och när jag likaså håller på så kan jag ju också överdriva? xD
Nej, seriöst, inte så jätteglad... Fast fick veta att jag hade någon slags lön på ingående, som jag inte ens visste om?! :O Fattar inget xD Meen, tar gärna emot :) Och misstänker att det kan vara från söndagsskolan eller något :)




Mjauu,, jag är tröttast i världen nu? xD Trots att jag sov mycket inatt :] Tror det kanske blir en lite tidigare kväll idag också.. Men ska kanske se lite serier osv innan ;)
Förresten, någon som vill hitta på något med mig i morgon kväll? :) Hör av er!
Och Mirjam, jag lider med dig! :/<3 Synd att The Kooks ställde in..
Puss&Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback