interiktigtthefeelgoodfeeling>.<

Hejsan! :) Lite halverst happy nu för att jag lyckades få igång internet hos mormor&morfar!^^ Det var verkligen inte det lättaste må jag säga! :O
För det mesta idag har jag dock varit lite mycket unhapppy :P
Vaknade i morse och mådde hur bra som hellst efter att ha sovit en sval källare och kommit ifrån värmen litegrann :)
Åt frukost,,, sedan kom det.. Jag fick hemskt ont i magen! :S Men tänkte, ääh det är väl inte hela världen?:) Klart jag måste åka på marknaden ändå! :) Meen,,, det var nog inte alls det smartaste jag gjort xP
Hehe,, låt oss bara säga att mitt magont gick till att må väldigt illa,, och resten vill ni nog inte veta?... :P
Tror att det kanske kan vara på grund av värmen, och jag är inte bäst i hela världen att dricka heller så.. :P

Inte mysigt... :P Så jag har legat på soffan hos mormor och druckit en massa Coca-Cola, och sett på några av mormors filmer som hon har spelat in!^^ Så jag har alltså sett på Pelle Svanslös, Dumbo och två "Disney dags" filmer! :)
Haha, de är ju faktiskt bra! xD Gilla speciellt Pelle och Dumbo...^^
Sedan såg jag också på en film som hette, Tror du på jultomten eller något liknande.. Den var faktiskt bra ^^
Den påminde mig om en annan film, som heter Miraklet i New York, det är en otroligt bra film! :)
Mest på grund av slutet, fyra orden som avgör hela filmen:
In gud we trust. Filmen rekomenderas av mig! Och, det är budskapet som räknas i filmen.
Det är nästan så jag börjar tro på jultomten varje gång jag ser den!^^



Nåja, nu kom mamma med mera Cola åt mig, och hon tog också med glass och denna:

Hihi, ska bli intressant att prova! Jag är förresten lite bättre i magen nu :) Även om jag känner att jag måste äta lite sakta, så att det inte ska vända sig eller något sådant jobbigt xP
Vi peppar på det, och jag ska härmed börja dricka tio ggr mer än vad jag brukar!xD
Det är helt sjukt varmt! Och.. ja, idag tänker jag klaga :P
Ta hand om er.
Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Stina

Mår du bättre nu? :)

Sen måste du berätta om chokladen va god? ;)

2009-06-27 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback