Jagförsökerverkligen..

Hejsan!:)
Today mår jag bra, men bävar lite inför i morgon.... Peppar verkligen inte på om jag ska börja må dåligt igen :P Men,, förhoppningsvis så blir det inte så.. :)
Tänker inte förvänta mig för mycket bara.. :P

Börjat min fina undersökning om böckerna nu ;) Det går ganska bra!:) Fast jag läser den svenska först.. Och det är jag ganska glad över egentligen,,, för ibland ville jag bara läsa jättesnabbt! :O Och det går kanske inte lika bra på engelska som svenska ;) Hah, även om jag vet vad som ska hända och allt, så är det som ändå spännande och bra! xD
 Dock ganska glad över att jag vet vad som ska hända,, eller inte allting, men ändå tillräckligt för att jag ska kunna lägga ifrån mig boken.. ^^
Boken är bra i alla fall,,  än så länge ;) Även om det är lite konstigt från någon annans perspektiv, men det funkar :)


Fortfarande lite sadface över att jag inte fick vara med Stiinaw igår dock... :/

Vi får göra det någon annan gång helt enkelt! :D<3
(Kroppmotkropp heter spelet, jag petar henne inte på något konstigt sätt? xD)

Förresten så vill jag tillägga,, att mitt första husdjur var tydligen ingen papegoja, nej det var en undulat! xD

Same shit,,, typ? :] Nej okej, det är tydligen skillnad på storleken osv! ^^

Vill egentligen sova... Förstår inte riktigt varför jag har blivit så trött på sistone... Eller kanske för att jag inte äter så som jag borde i och för sig.. :P
Jag vill se Ice Age 3! ;D
Sen HP6 och New moon :] Och Stiinaw! Vi måste se filmen vi snackade om ;)
Hamiltonstövare är väldigt söta och fina :]
Tröttsomsagt:P
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback