Jagundrarhurdetkommerkännasi3:an?:D

Hejsan! :D
Idag hade vi som bara lugna lektioner! :) Eller, på biologin hade vi det lite seriösare och hade prov, men muntligt prov, så det gick nog ganska så bra tror jag! :) På svenskan planerade vi vad vi skulle göra på tisdag efter skolavslutningen och fick veta betyg, dock  inte jag för att hon var seg.. :P På fysiken hade vi som en frågetävling, som jag inte tänker försöka stava ens;) Men det var roligt! :) Dock är jag inte den som det bara "ploppar" upp i huvudet, utan måste tänka lite innan jag ens förstår vad de vill veta men ;) xD
Efter det slutade vi!!:D:D

Gick sedan på staden med mor min som jag hade lovat tidigare, pluset på det var att jag fick skjuts hem :] 
 Bakade en jättegod(hoppas jag) kladdkaka då jag kom hem! Det blir riktigt mys ikväll :]

Nu är det inte något plugg mer, på mer än två månader!!!:D:D:D:D:D Så jätteverkligen underbart!!:D:D:D:D<3<3
Jag kan ha ett liv igen liksom! ;)<3 Underbart, underbart!! :D
Haha, har ni fattat snart? ;)


Har förstås kvar måndagen då, men på morgonen är det brännboll, sedan ska vi städa ur skåpen och få tillbaka våra matteprov typ, så det blir nog inte alls något fel tror jag! :D
På tisdag blir det skolavslutning i Landskyrkan kl.9 på morgonen ;P
Piknick eller liknande på eftermiddagen, och sedan ska vi dra till Vidar och hitta på en massa roligt mest troligt! ;D


Hihi, visstja, ska inte glömma nästan den viktigaste händelsen idag! ;)
Brände våra tyska böcker! xD Eller, jag var tyvärr inte med, men de andra brände dem åt mig! ;)
Hehe, vi har inte alls planerat att bränna dem i ungefär ett halvår inte (A) Redan innan de brändes så var de nog inte så hela ;) Vi fick nämligen våra böcker då vi slutade, för de var för gamla typ .. xP
Har några bilder också tror jag, för de som är intresserade över det fina konstverket! ;D

  
Before                                    After ;)

Burn baby burn! ;D



Haha, känns bra att slippa plugga ett tag, riktigt bra! :]
Pusspåde!:*

Kommentarer
Postat av: hehe nicke ^^

låter nice kladdkaka och brand på samma dag xD

2009-06-06 @ 12:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback