Iwanttodosomethingcrazy:D

Hejsanhoppsan! :D
Kom, för ungefär en halvtimme sedan hem från Fannys skolavslutning! :D Den var riktigt bra alltså! Mycket sång och sådant, och dramat i början var verkligen hur bra som hellst! :D (borde verkligen haft en kamera och spelat in det eller nåt..) Hihi, grattis sötnos, nu har du gått ut 9:an! ;D naturvetenskap nästa alltså! ;)
Sedan åt vi tårta och det var ju förstås riktigt mumsigt! :] De ska nu åka och spela paintball! Så himla roligt!  Det vill jag också göra faktiskt!  Någon som vill dra ihop ett gäng och spela?!:D
Eller vänta,, borde "puscha" bf om detta så vi kan göra det with the Canalen i sommar! :) Fast ska väl kanske inte störa nu då han och jossan nog är ute och festar någonstans meen ^^ Får göra det någon annan dag kanske då ;)
Men,, jag är peppad på allt i sommar!:D:D Eller, nästan allt iaf ;) 
Någon som vill hoppa bungy-jump med mig?! :O :D:D 
Hehe, vet inte, jag vill göra något nytt, något annorlunda! :) 


Haha, och kommer fram för allt aldrig glömma prästens tal om "Hur du än vänder dig så är alltid ändan bak!" xD 
Handlade då lite om, du kanske möter något som verkar riktigt svårt i livet någon gång, då ska du inte se omöjligheten, utan du ska se möjligheterna i stället! Och han slutar då med att, "För faktiskt har jag tänkt noga på det här, och även detta är inte heller riktigt omöjligt! För om du drar ned byxorna, så kommer faktiskt ändan fram! ;)" 
Hihi, jag gillar den prästen alltså! ;) :)
Han och Martin är båda riktigt bra på det alltså !:) I alla fall de gånger jag har hört dem :)


Har för övrigt läst ut Om jag kunde drömma idag, och tänker börja på När jag hör din röst nu! ;D 
Så see ya later :) 
Skolavslutning för småttingar och sedan åker jag till umeå! 
Så smsa som tusan tack?:D
Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie, du är galen! Bungyjump? AAAH!

2009-06-12 @ 00:56:32
Postat av: Anonym

det var jag

2009-06-12 @ 00:57:19
Postat av: Anonym

hon som nämns ganska tidigt i ditt inlägg

2009-06-12 @ 00:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback